نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ سیاسی و اجتماعی و ورزشی و آدرس wwe.ehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حتما دوست دارید در موبایل هم همچون کامپیوتر کشتی کج بازی کنید پس به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

برای دانلود عکس های tnaبه ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

Single Match

این مسابقه به صورت 2 نفره برگزار میشود .در این مسابقه استفاده از هر نوع وسیله ممنوع است .
اگر بازیکنان بیرون از رینگ باشند و داور تا شماره 10 شمرد و به رینگ بر نگشتند بازنده میشوند و اگر هر دو انها بیرون ماندند مسابقه Draw یا مساوی میشود
برای غلبه بر حریف باید بازیکن روی حریف بیافتد . بشیند و یا طوری که بر او غلبه کرده باشد و کمر بازیکن حریف روی زمین باشد . داور تا شماره 3 میشمارد اگر بازیکن کمر خود را از سطح زمین یا دست خود را بلند کرد بازنده نمیشود بازی ادامه پیدا میکند .به این عمل Pinfall گفته میشود
باز هم در این مسابقه راهی دیگری برای پیروزی وجود دارد که حریف را با حرکتهای کششی تسلیم کرد
که بازیکن در برابر این فن نتواند استقامت کند و دست خود را به علامت تسلیم به زمین زند.که به این روش Submission گفته میشود.
در این مسابقه اگر کس دیگری دخالت کرد بازی به نفع ان کسی که مورد هجوم قرار گرفته میشود و با رای داورها برنده میشود و همینطور اینکه اگر از عمد به داور ضربه ای ایجاد شود خود داور بازی را به نفع دیگری به پایان میرساند و این عمل را Disqualification که مخفف ان Dq است نامگذاری کرده اند.

 

Tag team match

این مسابقه به صورتی شریکی انجام میگیرد 2 به 2 یا 3 با 3 یا 4 به 4 و یا حتی 5 به 5 نفر تشکیل میشود
در این مسابقه باید 2 نفر در رینگ با هم مسابقه دهند و شریکهایشان از بیرون منتظر بمانند تا به انها tag یا دست داده شود یعنی با هم دست میدهند یا اینکه با دست به بدن شریک خود میزند و او وارد شده و دیگری باید از رینگ بیرون رود
این مسابقات هم نباید از وسایل استفاده کرد و بیرون از رینگ داور تا شماره 10 میشمارد البته کسی که باید در رینگ حضور داشته باشد.
هر دو حریف در خارج از رینگ گوشه مخالف یکدیگر باید قرار گیرند و روش برنده شدن در این مسابقه مانند مسابقه single است.
اگر شریک خود را در حال باخت دیدند میتوانند وارد رینگ شود و برای چند ثانیه در رینگ باشند که البته با شماره داور باید برگردند.
اما همین مسابقه شیوه های مختلفی دارد .

 

tag team tornado

این هر دو شریک در رینگ هستند و با دو شریک حریف مسابقه میدهند تمام قوانین دیگر مانند تیگ تیم مچ ساده است.

 

table tag team match

این هم مثل بالا به این صورت است که هر 2 در رینگ هستند با این تفاوت که برای برنده شدن فقط باید بازیکن حریف را روی میز قرار دهند و طوری که میز شکسته شود حریف را از پا در آوردند.

 

6man elimination tag

این مسابقه به صورت 3 به 3 است گاهی هم بیشتر اما اگر در حالت عادی باشد یعنی از elimination استفاده نشود مانند مسابقه 2 به 2 است اما در elimanation tag هر کدام که در رینگ مسابقه میداند باختند باید رینگ را ترک کرده و به رخت کن خود بروند و شریکانشان ادامه دهند و در اخر کسانی که مانده اند برنده میشوند .

 

Triple Threat Match



این مسابقه 3 نفره برگزار میشود شریکی وجود ندارد و یک نفر در این مسابقه برنده میشود قوانین مانند قبل است و فقط اینکه هر بازیکن نباید بگزارد که حریفش از دیگری برنده شود .

 

Fatal 4 way

این مسابقه دقیقا مانند مسابقه 3 نفره است با این تفاوت که به جای 3 نفر 4 نفر شرکت میکنند .

 

Handicap match

این مسابقه را مسابقه تعادل نام گزاری کرده اند . معمولی ترین ان مسابقه 1 نفر به 2 یا بیشتر است.
در این مسابقه اگر 1 به 2 یا بیشتر باشد بازیکن 1 نفره باید با همه انها مسابقه دهد بیشتر اوقات به صورت تگ تیم است یعنی بقیه بازیکنان بیرون از رینگ منتظر تگ میشوند . گاهی هم همه در رینگ میباشند.

 

Handicap match tag team match



این مسابقه تگ تیم است با این تفاوت که ممکن است 3 به 2 یا 4 به 2 یا 4 به 3 و غیره باشد .

 

 Royal rumble


این مسابقه در رینگ رویال رامبل برگزار میشود یعنی سالی یک بار.
این مسابقه بین 30 مرد برگزار میشود. از شماره 1 شروع میشود و بعد از 2 دقیقه بازیکن بعدی وارد رینگ میشود تا به نفر 30 برسد پین فال یا همان شمارش 3 برای پیروزی وجود ندارد .تنها راه پیروزی این است که بازیکن حریف خود را از بالای طناب اول به بیرون بیندازد اگز بازیکن خود را کنترل کرد و پاهایش به زمین نخورد میتواند به بازی برگردد. اگر از زیر بند اول به بیرون افتاد هم میتواند برگردد و سرانجام اینکه یک نفر باید در رینگ بماند تا در رینگ رستل مانیا با قهرمان جهان مسابقه دهد برای کمربند مسابقه دهد.

 

 Stage Of Hell 3

این مسابقه در واقع سه نوع مسابقه پشت سر هم است . که چه نوع مسابقه های باید بین انها بر گزار شود را مدیر مسابقات تعیین میکند.
بازیکنان باید مسابقه حد اقل 2 مسابقه را برنده شوند مثلا مسابقه اول را اگه برنده شدند و مسابقه بعد را باختند باید مسابقه 3 را برنده شوند تا سرانجام پیروز گردند.
گاهی هم مسابقه اول و دوم را هر دو میبرند و باید مسابقه اخر را به نفع خود به پایان برسانند.

Backstage brawls

این مسابقه بین دو نفر است و ازاد هستند از وسایل استفاده کنند . این مسابقه در رینگ برگزار نمیشوند بلکه در داخل استادیوم حتی در پارکینگ و یا اتاقهای ان انجام میگیرد.

Battle royal match

Battle Royal Match

این مسابقه بین 4 نفر یا پنج نفر یا 6 نفر یا گاهی اوقات بیشتر برگزار میشود .
در این مسابقه مانند مسابقه 4 نفره است با این تفاوت که هرکس بازنده شد باید از رینگ بیرون رود و بقیه ادامه دهند تا یکی باقی بماند.

Battle royal over top rope

این هم مانند مسابقه قبل است اما کسی با شماره برنده نمشود بلکه باید مانند رویال رامبل از بالای طناب بیرون بیاندازند و این هم بین 4 .5 .6 و یا بیشتر برگزار میشود.

Buried alive match

این مسابقه بیشتر مخصوص اندرتیکر است همه وسایل ازاد است و بیرون از رینگ گودالی به شکل قبر درست شده است و یا اینکه از تابوت استفاده میشود و بازیکن باید حریف را درون ان انداخته و درب ان را ببند و یا ان را خاک کند وجود دارد که از تابوت استفاده میشود. casket match

 

Elimination chamber match

و اما این مسابقه بین 6 مرد برگزار میشود
این مسابقه در یک نوع قفس برکزار میشود .4 نفر انها درون قفس شیشه ای هستند و دو نفر بیرون مسابقه میدهند و بعد از چند دقیقه تک تک درب انها باز میشود وبه جمع انها میپیوندند.
هیچ شریکی وجود ندارد و هر کس باخت از قفس بیرون میرود تا یکی باقی بماند.

 

First blood match

این مسابقه نباید بازیکنان به طور مستقیم از وسایل استفاده کنند و شمارش 3 هم وجود ندارد فقط هرکس که زود تر از صورتش خون بیاید بازنده میشود.

 

Hardcore match & street fight match

این مسابقه با تمام وسایل است بازیکنان ازاد هستند که از هر وسیله ای استفاده کنند . شامل :
Single . tornedo tag team . tornedo tag team 6 man . triple threat . fatat 4 away
برگزار میشود.

 

Hell in a cell match

و اما این مسابقه که در قفس برگزار میشود . بازیکنان میتوانند از قفس بیرون بیایند حتی بالای قفس بروند . بالای این قفس سقف دارد . شمارش داور در همه جا وجود دارد. همه چیز آزاد است و میتوانند از وسایل استفاده کنند و به صورتهای مختلف Single. Tornado tag team triple theat .fatal 4 away
انجام میشود.

 

Steel Cage match

این مسابقه هم در قفس است اما کسی نمیتواند خارج شود این قفس سر باز است و سقفی وجود ندارد .اگر کسی تنوانست ازقفس بالا رود و به بیرون بیاید برنده میشود . البته این مسابقه با شمارش و تسلیم بازیکن هم صورت میگیرد.
استفاده از وسایل خظا محسوب میشود. و  مسابقات :

Single. Tornado tag team triple theat .fatal 4 away

در آن صورت میگیرد.

 

Iron man match

مسابقه ای که در ان تایم مشخص میکنند گاهی اوقات 1 ساعت گاهی 30 دقیقه یا کمتر که در این تایم بازیکنان باید تعداد بیشتری از بازی را برده باشند مثلا 0-1 و2-1 و ... اگر بازی نتیجه نتیجه تساوی داشت برنده ندارد و مساوی میشود. این مسابقه 1 به 1 برگزار میشود و قانون همان مسابقه 1 به 1 را دارد.

 

Ladder match

بازیکنان باید به وسیله نردبان خود را به بالا برسانند و کمربند یا وسیله ای که در بالای رینگ اویزان هست را بردارند بیشتر اوقات کمربند در ان قرار دارد و هر کس توانست ان را بردارد برنده است .این مسابقه خطا و شمارش داور ندارد. مسابقات به صورت :
Single. Tornado tag team. triple theat .fatal 4 away

برگزار می شود .

 

 

Triple threat tornado tag team

این همان مسابقه تگ تیم است با این تفاوت که بین سه گروه دو نفره برگزار میشود .سه بازیکن در رینگ و 3 بازیکن بیرون قرار خواهند داشت. مانند مسابقه سه نفره و هر کس به شریک خود تگ یا دست میدهد و خود ش بیرون میرود.

 

Last man standing match

این مسابقه دو نفره است و ازاد هستند از وسایل استفاده کنند و شمارش 3 وجود ندارد بلکه بازیکنان انقدر مسابقه میدهند تا یکی از انها نقش زمین شود و داور تا شماره 10 میشمارد اگر بلند نشد یعنی زانوی خود را از زمین بلند نکرد بازنده است.

 

Submission match

این مسابقه به دو صورت انجام میشود معمولی و تایمی
بازیکنان باید با فنون کششی حریف را تسلیم کنند . در مسابقه تایمی مانند مسابقه ایرون من هرکس تعداد بیشتری را برنده شده بود پیروز از مسابقه بیرون می آید.

 

Table match

مسابقه میز . در ان گاهی اوقات شمارش داور وجود دارد گاهی هم فقط با شکستن میز به همراه بازیکن حریف برنده میشوند. یعنی بازیکن را روی میز قرار میدهند و ضربه ای به او میزنند که میز خورد شود.این مسابقه به صورت های :
Single. Tornado tag team. triple theat .fatal 4 away. Triple threat tornado tag
برگزار میشود .

 

TLC match or table , lader and chair match

این مسابقه با وسایل مخصوص یعنی میز نردبان و صندلی استفاده میشود و معمولا اگر بر سر کمربند باشد مانند مسابقه نردبان در بالا قرار میگیرد ولی این مسابقه شمارش 3 داور هم وجود دارد.
Single. Tornado tag team. triple theat .fatal 4 away
برگزار میگردد.

 

Lumber jack match

هر بازیکن میتواند همراه با تعدادی از دوستانش در این مسابقه شرکت کند یک نفر در رینگ و دوستانش دربیرون او را همایت میکنند اگر بازیکن حریف بیرون از رینگ جلوی دوستان حریفش افتاد آنها میتوانند به او ضربه بزنند. بقیه قوانیین مانند مسابقه دو نفره است .

 

Bra & panties

مسابقه مخصوص زنهای کشتی کچ کار است در این مسابقه زنها فقط باید لباسهای حریف را از تنش جدا کنند و هرکس بیشتر و زودتر اینکار ار کرد طوری که ان را نیمه برهنه کند برنده است .

 

Money in the bank

در مسابقات رستل مانیا این مسابقه را شاهد خواهید بود مانند مسابقه نردبان اما به جای کمربند یک کیف در ان بکار گرفته شده که پول ریادی درکیف قرار دارد هرکس توانست ان را بردارد صاحب کیف خواهد شد.
این مسابقه بین 8 مرد برگزار میگردد.

 

I Quit match

در این مسابقه همه چیز آزاد است شمارش3 داور و بیرون از رینگ وچود ندارد هر وقت یکی از بازیکنان در میکروفن اعلام شکست کرد ( گفت : I Quit ) مسابقه خاتمه پیدا میکند .  کلمه ( I Quit ) به این معناست:
                                                 من تسلیمم .

 

Punjabi Prison match

این نوع مسابقه فقط 2 بار در WWE انجام شده و کسی که این نوع رو اورد Great Khali بود از هندوستان.این سبک مخصوصو هندوستانه و برنده کسیه که بتونه از هر دو قفس فرار کنه.

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

خسرو وزیری  افتخار ایران در زمینه کشتی کجه . او همیشه ایرانی بوده و به ایرانی بودنش افتخار کرده و هیچوقت مثل اون شاون داوری ملیجک آمریکایی ها نبوده و خودشو مثل سیریش به عرب ها و هندی های کشتی کج نچسبونده و نوچه ی کسی نبوده .

من به رسم وطن پرستی اولین بیوگرافی ای که از کشتی کج کاران میزارم رو بیوگرافی خسرو وزیری انتخاب کردم و امیدوارم خوشتون بیاد و همچنین آرزو می کنم اون بوزینه ایرانی آمریکایی ( خسرو داوری ) آدم بشه و کمتر آبروی ایرانیان رو ببره .

 

          

 

 

 

 

 

نام:The Iron Shiek
نام واقعی: خسرو علی وزیری
تاریخ تولد:15 مارچ 1943
زادگاه:تهران -ایران
قد و وزن:6'0" - 262 lbs
آغاز کار:1972
نام های دیگر او در کشتی کچ:
Great Hussein Arab
Great Hossein Arab
Ali Vasari (Georgia)
Col Mustafa (WWF
فینیشر:The Camel Clutch
مربی:
دشمنان:
Jim Duggan
Sgt Slaughter
Dick Murdoch
Bob Backlund
Hulk Hogan
Killer Bees

ظواهر امر از این قراره که ایشون موفق شده اولین افتخار مهم ورزشیش رو به عنوان یک کشتی گیر آزاد کار در بازیهای المپیک سال 1968 بدست بیاره.یک سال بعد به علت علاقه ی ای که به سکونت در آمریکا داشت به اونجا رفت و و کار خودشو به عنوان یک مربی کشتی آغاز کرد و چندی بعد در نهایت پیشریف به مقام کمک مربی گری کشتی آزاد تیم ملتی ایالات متحده ارتقا یافت.حتی او در یک برهه ی زمانی کوتاه سرمربی تیم ملی هم شد.

چند بعدی در المپیک 1972 او به عنوان بادی گارد شاه ایران شناخته تر شد و در اون شب با Verne Gange حامی موسسه ی American_Wrestling_Association یا همون AWA آشنا شد و این مقدمه ای بر حضور پربار او در ورزش کشتی کچ شد.اندام ورزیده و قدرتمند او یکی از عوامل مهم در پیشرفت او در این ورزش شد.
بعد از چندی تمرین در این موسسه سرانجام او با نام Great Hussein Arab وارد مسابقات شد.در سال 1979 او که بانام حسین عرب در WWF به کار خودش ادامه میداد ،با شرکت در یک باتل رویال و شکست حریفانش از جمله Bob Backland موفق شد اولین قهرمانی خودش یعنی WWF Champion را کسب کند.نکته ی قابل توجه این بود که خسرو این کار رو با 30 دقیقه جنگیدن به اتمام رساند.
بعد از این ماجرا خسرو به Mid-South Wrestling پیوست ولی به جرات می توان گفت دوران موفقی را در آنجا سپری نکرد و آنجا لقب The Iron Sheik را برای خود برگزید. او همچنینن در این مدت با همسر خود به نام Caryl ازدواج کرد.
در هر صورت در سال 1983 خسرو به WWF بازگشت و دوران طلایی جدیدی رو آغاز کرد و در یک برهه ی زمانی به عنوان Master Of The SupLex مشهور شد و این موضوع به خاطر سوپلکسهای زیبایی بود که اجرا میکرد.
در همان سال خسرو باز هم موفق شد تا برای مسابقه بر سر کمربند WWF چلنج بشه و در 26 دسامبر باز هم موفق به شکست Bob Backland با حرکت ابداعی و معروف خودش شد .

پس از این وزیری توانست کمربند خودش رو در مقابل بزرگانی همچون Chief Jay Strongbow, Pat Patterson, Bob Backlund, Salvatore Bellomo و Tito Santana حفظ کنه .به هر حال وزیری در این مدت خودش رو به عنوان چهره ی اول کشتی کچ به مردم جهان نمایانده بود تا اینکه رقیب بعدی او یعنی Halk Hogan وارد میدان شد.در 23 ژانویه ی 1984 این دو در یکی از مشهورترین مسابقات تاریخ WWF مقابل هم صف آرایی کردند که در یک بازی نفس گیر این Halk Hogan بود که موفق به شکست وزیری شد و به این ترتیب خسرو کمربند خودش از دست داده ،می دید.(جالب اینجاست که در اون مسابقه به نظر میرسید خسرو رو شماره 2 کیک اوت زد)



مدتی بعد Verne Gange مربی اسبق خسرو یک پیشنهاد جالب به او داد و به او گفت اگر بتونی در یک مسابقه زانوی Halk Hogan رو بشکنی ،می تونی صد هزار دلار جایزه دریافت کنی که خسرو این پیشنهاد رو قبول نکرد.
بعد پایان درگیریهای خسرو و Halk ،رقیب بعدی خسرو در wwf کسی جز Sgt Slaughter نبود.عاملان اصلی این درگیری سردمداران وقت wwf یعنی وینس مکمن و پت پترسون بودن و بعد درگیری های خونینی که بین این دو شکل گرفت سرانجام 16 ژوئن 1984 مسابقه ی مشهور Boot Camp Match برای این دو کشتی گیر ترتیب داده شد.در این مسابقه فرد پیروز صلاحیت هر گونه تحقیر حریفش را داشت و متاسفانه خسرو در این مسابقه شکست خورد و تمام ماجراهایی که نباید رخ میداد،اتفاق افتاد.
مدتی بعد خسرو به همراه Nikolai Volkoff و به منیجری Fred Blassie گروه Foreign legion رو تشکیل دادند و در نهایت در اولین Wrestlemania ی تاریخ موفق به شکست تیم Mike Rotundo & Barry Windham شدند و عنوان تگ تیم WWF را برای اولین بار ازان خود کردند.شاید این آخرین شب رویایی برای خسرو در WWF بود.
طولی نیانجامید تا این دو کمربند خودشون رو واگذار کردند.

در 8 جولای 1985 خسرو در تورنمت King Of The Ring بعد از شکست حریفانی سرسختی چون سانتانا در فینال به Don Muraco باخت و نتوانست این عنوان را به عناوین زیاد خودش اضافه کند.
به هر حال خسرو در مدت حضورش در WWE دوبار دیگر در WM های به ترتیب 2و3 شرکت کرد ولی در هیچکدام موفقیتی کسب نکرد.در اواخر سال 1987 بود که خبر مثبت بودن تست کوکائین خسرو به سان بمبی در کمپانی صدا کرد.خیلی ها معتقدند که نارضایتی محض خسرو از کمپانی در آن مقطع ،عامل اصلی این اتهام ناروا بود.بعد از چند وقت هم خبر رسید خسرو دریک تصادف به شدت مصدوم شده و قادر به ادامه ی کار در wwf نیست.اما یک سال بعد خسر وزیری در World Class Championship Wrestling ظاهر شد .
او همچنین در سال 1988 به لیگ سابق خودش AWA برگشت و در کمال تعجب با رقیب سابق خودش یعنی Sgt Slaughter درگیری های خونینی به جریان انداخت .
بعد از این درگیری ها او برای دو سال به NWA پیوست و در اونجا هم درگیری های زیادی رو با Sting تجربه کرد تا سرانجام در سال 1991 به WWF بازگشت .اما نه با آن شخصیت قدرتمند سابق خودش ،بلک با یک شخصیت عرب با نام Col Mustafa .متاسفانه باید گفت خسرو در این سالها باز هم قربانی سیاستهای کثیف کمپانی در مورد عربها شد و با تگ تیم عراقی خودش یعنی جنرال ادنان بارها مضحکه ی سمبل مطلق آمریکا یعنی Halk Hogan شدند.(شاید قبول شخصیت یک عرب محض ،لطمه ی زیادی به تاریخچه ی فوق العاده ی خسرو زد و حتی کمپانی در این مدت قصد داشت شخصیت قدرتمند The Iron SheiK به دست فراموشی مردم بسپاره)
به هر حال او پایان خوشی رو برای دوران کشتی خودش ندید و بعد از یک غیبت طولانی مدت در سال 1997 به عنوان منیجر The Sultan یا همون آکا ریکیشی در میادین ظاهر شد که این موضوع هم دیری نپایید.
بعد از این هم آیرون در آخرین نبرد خودش در رینگ در Wrestlemania X-7: در Battle royal ویژه ،با بیرون انداختن رقیب قدیمی خودش یعمی Sgt Slaughter پیروز از میدان خارج شد.(این مسابقه به صورت نمادین بین استارهای دهه ی 80 و 90 تدارک دیده شده بود.)
با کمال افتخار باید گفت : خسرو در پشت پرده ی کمپانی (در یک مقطع کوتاه) مربی گیری اشخاصی مثل برت هارت و ... رو به عهده داشته.

خسرو در زندگی شخصی خودش دچار فراز و نشیب های زیادی بوده و یکی از وحشتناک ترین حوادث زندگی او کشته شدن ماریسا وزیری دختر 27 ساله ی خسرو توسط دوست پسر آمرکایی خودش،در سال 2003 و در آپارتمان شخصیه خود خسرو است.همچنین چارلز نیلوندز ،قاتل دختر او 6 ماه بعد تبرئه شد.
او همچنین در سال 2002 به اتهام ترورریست بودن،در یکی از فرودگاه کانادا بازگشت داده شد که موجبات شکایات خسرو به سفارت آمریکا را در پی داشت.
در سال 2005 خسرو به یاری دشمن جانی خودش یعنی Sgt. Slaughter به Hall Of Fame کمپانی WWE پیوست .
او مدتی هم در پشت و جلوی پرده ی لیگ Pro Wrestling Xtreme: خدمت کرد .
در 10 مارچ 2008 خسرو به همراه نیکولای وولکف قصد برگزاری مسابقه ریمچ رستلمانیای 1 رو داشتند .اونا قرار بود به مصاف رقیبان سابق خودشون یعنی . Mike Rotundo & Barry Windham برن که اگه اشتباه نکنم به دلیل ورورد خسرو با پرچم فعلی ایران این مسابقه برگزار نشد.
یکی از ماجرای های مشهوری که برای خسرو اتفاق افتاد حضور او در شوی The Jerry Springer Show بود که در اونجا خسرو به عنوان پدیده ی کشتی کچ قرن معرفی شد .با آن کفشهای مخصوص و نوک تیز خودش.و در اونجا خسرو مورد تشویق بسیاری از حضار واقع شد.
یکی از ماجراهای جالب زندگی ورزشی خسرو ،ماجرای ASW بود که در این جریان باب بکلند که مقام خودشو از دست داده ،در محله ی ایرانیها در لس آنجلس به خسرو حمله می کنه.و دریک جریان که گفته میشه ناشی از واقعیت بوده کتک کاری بدی بین اونا شکل گرفته.
او همچنین با یار قدیمی خودش Volkoff جریانی همچون کارد و پنیر رو داشته که این مشکلات شخصی مربوط به چند اسکناس خرد بوده است........

    کل افتخارات:

(New Zealand) British Empire/Commonwealth Heavyweight title [as Ali Vaziri] defeating Rick Martel (1977);
NWA Pacific Northwest Tag Team titles w/Bull Ramos defeating Jesse Ventura & Jerry Oates (April 18, 1978);
NWA (Vancouver) Canadian Tag Team titles w/Bobby Bass defeating Don Leo Jonathan & Jake Roberts (July 24, 1978);
NWA Mid-Atlantic Heavyweight title defeating Jim Brunzell (May 11, 1980);
NWA (Toronto) Canadian Heavyweight title [Great Hossein Arab] defeating Dewey Robertson (May 25, 1980);
NWA (Toronto) Canadian Heavyweight title [Great Hossein Arab] defeating Angelo Mosca (August 10, 1980);
NWA National Television title defeating Ron Garvin by DQ in Tournament Final (May 28, 1983);
WWF World Heavyweight title [Managed by Fred Blassie] defeating Bob Backlund (December 26, 1983);
WWF Tag Team titles w/Nikolai Volkoff defeating Mike Rotunda & Barry Windham (March 31, 1985);
NWA 2000 (North Carolina) American Heritage Heavyweight Title defeating Timber (December 27, 1997);
WWE (World Wrestling Entertainment) Hall of Fame Inductee (April 2, 2005

 

مطلب رو با جمله ی معروف خسرو پایان میدم .

"Iron Sheik is a man, have heart, even if I'm a heel, even if I'm a villain, even if I'm a bad guy. But any of my wrestling fans-little baby, little mother, father-anyone come to me ask for my autograph copy, my picture, 8"x10", made to my   wrestling fans

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

مسابقات  نایت اف جمپینز

1-سی ام پانک

2-شیمس

3-انتونیو سزارو

4-میز

مسابقه بین جان سینا و سی ام پانک کمربند wwe
مسابقه بین شیمیس و البرتودلریو کمربند سنگین وزن جهان
مسابقه بین انتونیو سزارو و زک رایدر کرمر بند یونایتد استیس
مسابقه بین میز و سین کارا و ری میستریو و کودی روز کمر بند اینتر کانتی ننتال

نتایج مسابقات در بالای جدول

 می توان نتیجه گرفت در نایت اف چمپینز  هیچ کمر بندی از دست صاحبش گرفته نشد

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
 
افتخارات و قهرمانی ها :
 
قهرمانی ها:
 
USWA Unified World Heavyweight Championship
USWA Texas Championship
WWF/E Championship (3)
WWE Undisputed Championship
World Heavyweight Championship
WWF/E Hardcore Championship
WWF/E Tag Team Championship (6)
WCW Tag Team Championship
افتخارات:
 
رکورده برنده شدن در رستلمینیا (۱۵-۰)
 
برنده شدن در رویال ۲۰۰۷
 
رتبه ی PWI 500
 
1992 (21)
1993 (46)
1994 (23)
1995 (14)
1996 (19)
1997 (6)
1998 (5)
1999 (8)
2001 (11)
2002 (2)
2003 (18)
2004 (23)
2005 (26)
2006 (59)
Slammy Awards :
 
1996 Greatest Hit
1997 Best Tattoo, Best Entrance Music and Star Of The Highest Magnitude
بهترین مسابقه :
 
Hell in a Cell vs. Shawn Michaels at In Your House: Badd Blood 1997
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
کودی رودز
 
مربیانusty Rhodes Al Snow و OW.
 
تاریخ شروع کار:May 13 2006
 
تاریخ شروع WWE:July 2 2007
 
قد:6 فوت 1
 
وزن:219 پوندز(99 کیلوگرم)
 
کمکی هاusty Rhodes Ted DiBiase Randy Orton.
 
افتخارات:World Tag Team Championship.
 
 
[Only Registered And Activated Users Can See Links]
 
درباره کودی:
کودی گرت رانلز در تاریخJune 30 1985 در Marietta Georgia چشم به جهان گشود.او پسر هال آو فیمر معروف AMERICAN DREAM داستی رودز است و برادر ناتنی داستین رودز "گلداست" است.کودی در شروع کشتی کچ در کمپانی OHAIO WRESTLING VALLY (OWV( با شان اسپیرزد تگتیم شد.یک سال بعد کارش را در براند WWE شروع کرد در تاریخJuly 2 2007
.بعد از آمدن به WWE او با هاردکور هالی تگتیم شدند و توانستد کمربند World Tag Team Championship کسب کنند.در تاریخ 29 جوئن 2008 کودی و هاردکور تگتیمشان به هم خورد و کودی به راو درفت شد و با تد دیبیآسی تگتیم PRICELESS را تشکیل دادند و بعد از مدتی به رندی پیوستند و تگتیم LEGACY را تشکیل دادند.
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

People think they know him,
say he's wound a little tight.
They say he goes looking for trouble,
that he's always ready for a fight.
But I think he's just an easy going guy,
not crossing any lines.
he's a caring individual,
most all the time.
Most all the time?
try alot of the time.
Oh he** yeah, It's just that it's just.

Chorus:
Sometimes he drink's a little beer,
Sometimes he make's a little mess.
Sometimes he gets a little angry,
Sometimes he kick's a little ass.
Well, you know, sometimes he kick's a lot of ass.
Oh Hell Yeah.

Some people seem unhappy,
With certain things he seems to say.
Seem to think he's impolite,
And that he'stortued in some way.
But he's just an easy going guy,
And he apprecaites there advice.
he beleives in self-impprovement,
And always being nice.
Well, sometimes being nice.
Ocassionaly, it's just that,

Chorus:
Sometimes he drink's a little beer,
Sometimes he make's a little mess.
Sometimes he gets a little angry,
Sometimes he kick's a little ass.
Well, you know, sometimes he kick's a lot of ass.
Well, you know
Oh Hell yeah

Oh hell yeah(X4)

Oh Yeah

Chorus:
Sometimes he drink's a little beer,
Sometimes he make's a little mess.
Sometimes he gets a little angry,
Sometimes he kicks a little ass.
Well, you know, sometimes he kick's a lot of ass.
Well, you know
Oh hell yeah
(X2)

Oh yeah
Sometimes he kick's alot of ass

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
مرد مرده

هر داستانی شروعی دارد . شروع داستان من در واشنگتن دی سی و در سال 1969 بود . واشنگتن دی سی در دهه های شصت و هفتاد و هشتاد یکی از فقیرترین منطقه های کشور بود . قتل یک چیز متداول بود . و کراک و کوکائین تازه وارد بازار شده بودند . زندگی برای کودکان حتی از زندگی در خیلی از کشورهای جهان سوم هم بدتر بود . سیاستمداران فاسد بودند . بی خانمانی به اوج رسیده بود . و حتی مردم پابند به قانون پلیس را به چشم دشمن می دیدند .

ولی برای من خانه بود .

من این حرف را نمی زنم که شرایط بد و جنایی وقتی که در حال رشد بودم روی من تاثیر نگذاشت . این طور نبود که من در یک شرایط امن و دور از بقیه زندگی کنم . حتی قبل از این که نه ساله بشم سه مورد قتل در حیاط پشتیمان اتفاق افتاد . در شرایطی که واشنگتن برای خیلی از مردم محل خیلی بدی بود ، برای من این طور نبود . و دلیل بزرگش مادرم بود .

خانواده

من در 18 ژانویه سال 1969 به دنیا آمدم .

به دلایل عجیب تاریخ تولد موضوع مهمی در کشتی کچ جهان محسوب می شود . وقتی که تازه کارم را شروع کرده بودم یک نفر در جایی نوشت که من در سال 1966 به دنیا آمدم . این تاریخ به دلایلی خیلی بین مردم مورد قبول واقع شد . تاریخ های دیگری هم هستند که خیلی عمومی شدند . تاریخ های خیلی زیادی . در نتیجه وقتی که من تاریخ درست را می گویم خیلی از مردم فکر می کنند که من در مورد سنم دروغ می گویم .

من به خدا قسم می خورم که این مسئله به موضوع بزرگی تبدیل شده .

همین هفته ی پیش یه پسری به دوست دخترم گفت که من در مورد سنم بهش دروغ گفتم گفت که من واقعا سی و هشت سالم نیست . گفت که من چهل و دو سالم است . شاید می خواست بپرونتش نمی دونم .

من در مورد تولدم دروغ نمی گویم . من سعی می کنم که در مورد هیچ چیزی دروغ نگم . ولی حداقل اون طوری نه . این یک راز نیست که من دیر به این حرفه آمدم .من وقتی که وارد کشتی کچ شدم تقریبا سی سالم بود . این سن برای شروع کار یک کشتی کچ کار خیلی دیر است . من هیچ وقت در مورد سنم دروغ نگفتم و احمق نیستم که الان این کار را بکنم . حداقل اگر می خواستم دروغ بگم نمی گفتم که سی و هشت سالم است و دست کم پنج سال از سنم کم می کردم .

من یک خواهر دارم که تقریبا یک سال بعد از من به دنیا آمد . پدر و مادر ما برای نام گذاری ما خیلی حوصله نداشتند . من اسم پدرم را روی خودم گذاشتم دیوید مایکل باتیستا و خواهرم اسم مادرم را روی خودش گذاشت دنا رید باتیستا این جوری برای مردم آسانتر بود که اسم های ما را به خاطر بسپارند .

( تلفظ اسم من در کشتی کچ‌‌‌Batista است ولی در شناسنامه ام بعد از اولین a یک u دارد )

پدرم در واشنگتن به دنیا آمد ولی خانواده اش اهل فیلیپین بودند و من به عنوان یک کشتی گیر همیشه به خاطر رابطه ی فامیلی ام احساس علاقه قوی ای نسبت به طرفداران فیلیپینی ام دارم . پدر او – پدر بزرگ من – در ارتش کار می کرد . او زیاد در مورد شغلش صحبت نمی کرد ولی من می دانم که او در جنگ جهانی دوم حظور داشت . و او در جنگ مجروح شده بود . خانواده در آن زمان به او به عنوان یک افسانه نگاه می کردند ولی من چیز زیادی در موردش نمی دانم .

من همیشه شنیدم که او خیلی مورد علاقه ی خانم ها بود و وقتی که جوان بود برای خودش مشکلاتی در سن فرانسیسکو درست کرد . او عضو یک گروه گانگستری بود و به دلایلی یا دلایل دیگر آنها می خواستند که او را بکشند . در هر حال او این طوری برای من تعریف کرده . او به خاطر آن مشکلات از شهر خارج شد و به شرق آمریکا آمد .

وقتی که من به دنیا آمدم سال ها از آن روزهای سخت گذشته بود . و هرگز با من در مورد آن چیزها صحبت نمی کرد . من فکر می کنم که نوه ی مورد علاقه ی او بودم و او نمی خواست که این را نشان بدهد . و در شهر همیشه به من افتخار می کرد .

برطبق داستان های خانواده پدر بزرگ من هیچ وقت هیچ کدام از نوه هایش را وقتی که بچه بودند بغل نمی کرد . او از آن نوع آدم ها نبود . ولی یک روز که یک چیزی داشت می سوخت یا یک همچین چیزی داشت اتفاق می افتاد مادرم من را توی بغل پدربزرگم گذاشت . چهره ی پدربزرگم سرحال آمد . وقتی مادرم برگشت که من را بگیرد ، من و پدربزرگم حسابی با هم صمیمی شده بودیم . از آن روز به بعد من نوه ی مورد علاقه ی او بودم . من هنوز به یاد دارم که او از من می پرسید که چه قدر دوستش دارم و من دست هایم را باز می کردم و می گفتم این قدر .

وقتی که او در سال 1998 مرد قلب من شکست . او در قبرستان آرلینگتون به خاک سپرده شد . محلی برای مردان و زنانی که به کشور خدمت کردند .

پدربزرگ من شغل های زیادی در واشینگتن داشت . ولی من او را به عنوان یک آرایشگر به یاد دارم . او یک مغازه در آکسن هیل ماریلند داشت . یک مکان قدیمی که چهار تا صندلی داشت . او در محله خیلی معروف بود .همه او را می شناختند . وقتی که با او به مک دونالد می رفتی یا باهاش قدم می زدی همه بهت سلام می گفتند . او خیلی دوست داشتنی بود .

او یک پدر بزرگ بخشنده بود . وقتی که من حدود شش یا هفت سال داشتم خانه ی ما خیلی به مغازه ی او نزدیک بود و فقط چند تا کوچه فاصله داشت . من به مغازه ی او می رفتم و روی صندلی می نشستم . او به من آبنبات چوبی می داد . پسر عموم آنتونی که کمی از من بزگتر بود هم با من می آمد . بعضی وقت ها پدربزرگم به ما پول می داد و ما به مغازه ی اسباب بازی فروشی آر می رفتم . آن مغازه دقیقا آن طرف خیابان بود .

برای مدتی من و آنتونی کار جالبی می کردیم . ما اسباب بازی ها را می خردیم و باهاشون بازی می کردیم و وقتی که از آن ها خسته می شدیم ، آن ها را می شکستیم و به مغازه برمی گرداندیم .

ما می گفتیم که این اسباب بازی ها شکسته اند .

و آن ها اسباب بازی های شکسته را می گرفتند و آن ها را عوض می کردند و ما اسباب بازی های بیشتری می گرفتیم .

من و آنتونی خیلی به هم نزدیک بودیم . خیلی نزدیک . او تنها فامیل پسر هم سن من بود . و برای مدتی من با او خواهرش و پدر و مادرش زندگی کردم . این کار ما را خیلی به هم نزدیک کرد . ما مثل دو تا برادر بودیم . او مثل هر برادر بزرگتر دیگری برای من قلدر بازی در می آورد . بعضی وقت ها من را آن قدر اذیت می کرد که من گریه می کردم و کارهایی مثل این . ولی من باز هم دوستش داشتم . من همیشه دوست داشتم که مثل او باشم .

متاسفانه او چند سال پیش در یک حادثه وحشتناک رانندگی مرد . این واقعا شک بزرگی برای خانواده بود . من هنوز دلم برایش تنگ می شود .

کتاب باتیستا

 

هميشه براي يک لحظه کودکيم را به ياد مي آورم .زماني که مادر من هيچ شغلي نداشت ولي خوشبختيم را در آنجا با چشم مي ديدم.مادرم هم خودش را خوشبخت مي دانست اما به هر حال او دو کودک کوچک داشت و مجبور بود براي گرسنه نماندن آنها کار کند.کار سخت.او بعد از مدتي سر کار رفت هر چند که ميزان مزد او کم بود.شغل او کفاف ادامه زندگي را نمي داد و او براي بدست آوردن پول اضافي خانه هاي مردم را نظافت مي کرد.من  و خواهرم هيچ چيز نمي توانستيم نگاه داريم و هيچ چيز براي گذراندن فراغت خود نداشتيم.مادرم هم به فکر اين قضيه بود و شغلهايش رو به بهبودي بود و روز به روز در آمد خود را افزايش ميداد.در واقع با حقوق فعلي او ما حتي جاي مناسبي براي خوابيدن نداشتيم.بعد از مدتي او در سرويس پيام رساني (پيک) استخدام شد و سر انجام بعد از مدتها به DHL راه پيدا کرد.شايد استخدام او در "دي اچ ال"يک موهبت الهي براي ما بود .طوري که ورق زندگي ما را تاحدي برگرداند.شايد کار و زحمات مادرم در حال حاضر هم برايش غرور آفريني و سربلندي آفريده است به طوري که در حال حاضر به يک انسان آبرودار در محله ي Teamster Local 85 در سان فرانسيسکو شناخته ميشود.من در تمام عمرم هميشه و به خاطر همه چيز از او سپاسگذارم.

ما در خيابان چهارهم که نزديک خيابان Divisadero  و خيابان castro  بود زندگي مي کرديم.و مدرسه ي من بين اين دو خيابان در واشنگتن دي سي واقع بود و در راه مدرسه تا خانه مان دو تا پارک وجود داشت ،يکي از آنها  Buena.  و ديگري VistaDuboce نام داشت که من با علاقه ي زيادم فقط مي توانستم آنها را از دور مشاهده کنم ،چرا که هزينه ي ورودي اين پارکها رو نداشتم . همچنين در راه خانه آپارتمانها و خانه هاي زيبايي رو ميديدم که انواع و اقسام مبلمان هاي زيبا را شاهد بودم که در آنها جاي داده شده بود.به هر حال من بايد فقط حسرت آن خانه ها را مي خوردم.

يک روز مادرم يک تشک نرم و خوب از يکي از آشنايان گرفت و خواهر کوچکم بيشتر به آن احتياج داشت ولي من هم خيلي دوست داشتم روي آن بخوابم بنابران مادرم اين تشک را به گونه اي جالب بين ما تقسيم کرد.ما حتي براي حل مشکل فقدان مبلمان هم فکر انديشيديم و جعبه هاي شير را بگونه اي زيبا تزئئن کرديم و به جاي صندلي در آشپزخانه مان قرار داديم و با استفاده از قرره هاي سيمي يک ميز مناسب بين اين صندلي قرار داديم و تا سالها از آنها استفاده نموديم .حتي تا اين اواخر اين کار شيک بودن خود را حفظ کرد.

مادرم پوشاک روزمره ي ما را از حراجي ها تهيه مي کرد .من به ياد دارم يک روز بعد از خريد يک جفت کفش برايم در راه مدرسه کف آن از کفشم جدا شد و من براي اينکه پاهايم خيس نشود يک تکه مقوا از سطل زباله برداشتم و در کف کفشم قرار دادم.

                              نظر یادت نره

 

 

 

 

 

 

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

ورزش کشتی کج ورزشی است که طرفداران بسیار زیادی در سر تا سر جهان همچنین ایران دارد اما به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد مردم دسترسی زیادی به مسابقات کشتی کج ندارند به همین دلیل آشنایی زیادی هم با آن ندارند

شما در این قسمت میتوانید اطلاعات بسیار کاملی درباره این ورزش بدست آورید به طوری که حتی اگر هیچ گونه اطلاعاتی هم درباره آن ندارید ، با خواندن این مطالب اطلاعات بسیار کاملی در همه زمینه های کشتی کج بدست می آورید

این اطلاعات کامل را در هیچ سایت دیگری نمی توانید پیدا کنید

اکیدا توصیه میکنم مطالب را به ترتیب بخوانید . امیدوارم استفاده کافی را ببرید . با تشکر                                  

 

نوع خاصی از ورزش وجود دارد که ریشه آن از آمریکا است.

نام اصلی آن professional wrestling به معنی کشتی حرفه ای میباشد اما در فارسی به کشتی کج معروف شده است.

این ورزش تفاوت های بسیار زیادی نسبت به سایر ورزش ها دارد که همین هم باعث جذابیت آن شده است

اولین تفاوتی که این رشته با سایر رشته ها دارد این است که این رشته یک فدراسیون رسمی جهانی ندارد و کمپانی های مختلفی در سرتاسر جهان جود دارند که این مسابقات را برگزار میکنند که البته همه آنها به صورت خصوصی اداره میشوند

در گذشته کمپانی های مختلفی وجود داشتند که مهمترین آنها wwf بود همچنین کمپانی های دیگری هم نظیر wcw یا uswa یا  smw هم فعالیت میکردند


wwesport.ir - wwf

در حال حاضر کمپانی های زیادی در سرتاسر جهان مخصوصا امریکا وجود دارد که مهم ترین و بزرگترین و پر طرفدار ترین آنها کمپانی wwe میباشد و کشتی کج ، تمام محبوبیتش را به این کمپانی مدیون است . درباره این کمپانی بعدا به طور مفصل توضیح خواهیم داد.


wwesport.ir - wwe

در رده بعدی میتوان به کمپانی tna  اشاره کرد که البته اصلا با wwe قابل مقایسه نیست اما پیش بینی میشود در آینده یک رقیب جدی برای wwe باشد زیرا اکثر کشتی کج کاران مشهوری که از wwe خداحافظی می کنند یا اخراج می شوند به tna میروند از جمله میتوان به کورت انگل و جف هاردی و مت هاردی و آر وی دی و مستر کندی و چند کشتی گیر دیگه اشاره کرد که از wwe به tna رفتند


wwesport.ir - tna

همچنین کمپانی های کوچک دیگری هم مانند ovw – aws – czw – iwa وجود دارند که فکر میکنم بهتره راجع بهشون صحبتی نکنیم!

در بخش بعدی کمپانی wwe رو به طور کامل به شما معرفی میکنیم                                                  

تاریخچه کشتی کج در آمریکا به سالهای خیلی دور بر میگردد و تاریخ دقیقی برای شروع این ورزش نمیتوان بیان کرد اما فکر میکنم تاریخچه این ورزش به قرن هیجدهم میلادی هم برسد!

لازم به ذکر است تاریخچه کامل کشتی کج و کمپانی wwe در همین سایت موجود است . حتما مطالعه کنید چون مطالب کامل و مفیدی داره
رفته رفته زمان به پیش رفت و تقریبا به سال ۱۹۵۰ میلادی نزدیک شدیم . در این زمان این ورزش شکل بهتری به خود گرفت و تعداد محدودی از مردم را به سمت خود کشانید .

باز هم زمان به پیش رفت و تقریبا به سال ۱۹۸۰ میلادی رسیدیم . کمپانی هایی به وجود آمدند که مسابقات کشتی کج را برگزار می کردند . با روی کار آمدن کمپانی wwf تحول عظیمی در این ورزش به وجود آمد و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد .

چند سال بعد این کمپانی به wwe تغییر نام داد . اکثر کشتی کج کاران مشهوری هم که در wwf فعالیت میکردند به wwe اومدن و این کمپانی به بهترین و پر طرفدارترین کمپانی کشتی کج دنیا تبدیل شد و حالا پس از این همه سال همچنان بی رقیب در صدر قرار دارد .

vince McMahon مالک و رئیس این کمپانی هست . البته وینس در گذشته خودش کشتی کج کار میکرد و بدن نسبتا خوبی هم داشت اما در کل مدیریتش بهتر از کشتی گرفتنش است . البته او افتخاراتی هم داشته از جمله یک بار قهرمانی wwe championship و یک بار هم قهرمانی رویال رامبل . او معمولا چهره هیلی بوده و همیشه مردم از او نفرت داشتند اما انصافا از لحاظ مدیریتی واقعا کار بلد هست و از امکانات مختلفی برای هر چه بهتر شدن مسابقات استفاده کرده است .

همسر وینس ، لیندا مکمن نام دارد که مقداری از سهام کمپانی به نام او می باشد . اخیرا شنیدم که خانم لیندا مکمن برای عضویت در مجلس سنای آمریکا هم کاندید شده بود اما نمیدونم رای آورد یا نه .

وینس و لیندا دو فرزند دارند . پسر آنها شین مکمن نام دارد که او هم کشتی کج کار میکند البته الان تقریبا دو سالی میشه که دیگه مسابقه نمیده ولی هنوز به طور رسمی خداحافظی نکرده و ممکن هست که به رینگ کشتی کج برگردد هر چند خیلی ها معتقدند در آینده ای نزدیک او جانشین پدرش می شود و مدیریت کمپانی به دست او می افتد .یندا و وینس یک دختر هم به نام استیفانی مکمن دارند که او هم مدتی در قسمت زنان کشتی میگرفت و یه مدت هم جنرال منیجر راو بود . جالب است بدانید تریپل اچ ( از بزرگان دنیای کشتی کج که ۱۳ بار قهرمان جهان شده ) همسر او هست یعنی تریپل اچ داماد وینس مکمن می باشد . تریپل اچ و استیفانی دو تا دختر داشتند و سال گذشته پسرشان هم به دنیا آمد

خب این از کمپانیwwe کشتی کج در ظاهر یک ورزش خیلی خشن به نظر می رسد به طوری که اگر کسی یکی دو بار مسابقات کشتی کج را ببیند فکر می کند که کشتی کج فقط این است که دو تا کشتی گیر هیکل درشت میان و تا می تونن همدیگه رو می زنند           

ولی حقیقت امر این نیست و به این خشنی که به نظر می رسد ، نیست . حتی خیلی مواقع صحنه های طنز هم در کشتی کج وجود دارد . در واقع اگر شما مسابقات کشتی کج را به ترتیب نگاه کنید مانند این است که دارید یک سریال می بینید چرا که کمپانی wwe سناریو نویسانی دارد و آنها تصمیم می گیرند که چه استوری لاین ( story line ) هایی به وجود بیاورند که برای مردم جالب تر و جذاب تر باشد .

میکروفن یک نقش اساسی دارد . خیلی وقت ها می بینیم که یک سوپر استار وارد سالن میشود اما نه با لباس مسابقه بلکه با کت و شلوار و نه برای مسابقه بلکه برای صحبت کردن!

حتی خیلی وقت ها کف رینگ فرش پهن می کنند و مبل هم میذارن ! خیلی مواقع یک کشتی گیر وارد می شود و برای حریفش رجز خوانی می کند . اکثر استوری لاین ها به این صورت آغاز می شود که یک کشتی گیر وارد رینگ می شود و برای حریفش رجز خوانی می کند و یا ممکن است به او توهین کند یا او را تحقیر کند و یا اینکه در مسابقات او دخالت کند و یا اینکه در مسابقه رو در رو ، ضربات غیر قانونی و بسیار شدیدی به او وارد کند و یا اینکه رسما او را چلنج (challenge) کند . بدین ترتیب یک استوری لاین بین این دو نفر به وجود می آید و درگیری شان آغاز می شود و ممکن است اگر درگیری بین دو سوپر استار بزرگ باشد ممکن است در دو یا سه پی پر ویو با هم مسابقه بدهند و درگیری هایی که بین کشتی گیران سطح پایین تر به وجود می آید در مسابقات راو یا اسمکدان است .

بعضی از سوپر استاران هم شو (show) هایی مخصوص خودشان دارند . مثلا ادج رو میگم که برنامه کاتینگ ادج ( cutting edge ) رو داشت و در اون از سوپر استاران دیگر دعوت می کرد که البته معمولا در اواخرش بین دو نفر ، درگیری پیش می آمد . یا مثلا کریستین که برنامه پیپ شو ( peep show ) را دارد و . . .

نکته دیگری که باید اشاره کنم این است که سوپر استاران wwe فقط از کشور آمریکا نیستند بلکه از کشور های کانادا و مکزیک و انگلستان و ایرلند و اسکاتلند و فرانسه و روسیه و آفریقای جنوبی و ایتالیا و جامائیکا و ژاپن و استرالیا و هند و حتی ایران ( خسرو وزیری و محمد حسن) هم در مسابقات حضور دارند یا داشته اند . همچنین خود مسابقات هم فقط در ایالت های آمریکا برگزار نمی شود بلکه کمپانی ، تور هایی در طول سال دارد و مسابقات را درکشور های دیگر هم مثل کانادا و انگلستان و مکزیک و استرالیا و . . . برگزار می کند .

نکته بسیار مهمی که در رابطه با کشتی کج باید به شما بگویم تعداد طرفداران و تماشاچیان آن است . این ورزش بسیار در بین مردم آمریکا و سایر کشور ها و همچنین ایران محبوب است به طوری که برای مسابقات معمولی و هفتگی راو و اسمکدان بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تماشاچی به سالن می آید و همچنین مسابقات راو چیزی در حدود ۵ یا ۶ میلیون بیننده تلویزیونی دارد که مسابقات را زنده تماشا می کنند . برای پی پر ویو ها تعداد تماشاچیان خیلی بیشتر و برای رسلمنیا خیلی خیلی بیشتر به طوری که در رسلمنیا ۳ نزدیک به ۹۷۰۰۰ تماشاچی ( تقریبا به اندازه گنجایش ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا ) برای دیدن مسابقه آمدند .

همچنین برای دیدن مسابقات باید از چند ماه قبل بلیط را رزرو کرد و قیمت آن هم بسیار بالا می باشد  . همچنین نکته جالب اینکه سالن ها هیچ موقع یک صندلی خالی هم ندارند و همیشه سالن کاملا پر می شود حتی اگر مسابقات در روز عید کریسمس هم باشد باز هم یک صندلی هم خالی نمی ماند !


wwesport.ir - wwe fans

چیز دیگری که باعث زیباتر شدن مسابقات کشتی کج شد ، افزودن تکنولوژی روز دنیا به آن بود که وینس مکمن در این زمینه هیچ چیزی کم نگذاشته است . مثل نورپردازی های بسیار زیبا و مراسم آتش بازی و نور باران در ابتدای شو ها و . . .


wwesport.ir - beginning of show

همچنین در گذشته این چنین بود که هر کشتی گیری که میخواست وارد سالن شود بدون هیچ مقدمه ای وارد میشد اما گذشت زمان ، تغییر و تحولات زیادی در کشتی کج به وجود آورد مثلا حالا هر کشتی گیری یک تم مخصوص ورودی دارد . یعنی هر کشتی گیری که بخواهد وارد سالن شود ابتدا موزیک ورودی او پخش می شود و فیلم ورودی او در صفحه نمایشگر های سالن پخش میشود و او با سبک مخصوص خودش وارد می شود . مثلا برای بعضی ها در ابتدای ورودشان مراسم آتش بازی و نور باران انجام می شود مثل ادج یا باتیستا


wwesport.ir - edge entrance

و برای بعضی دیگر تمام سالن به رنگ خاصی در می آید مثلا در هنگام ورود کین تمام سالن قرمز و به رنگ آتش در می آید یا به هنگام ورود گروه دی ایکس تمام سالن به رنگ سبز در می آید و با شبرنگ های سبزی که در دستان تماشاچیان است ، صحنه بسیار زیبایی به وجود می آید

 


wwesport.ir - kane entrance

و یا برای بعضی دیگر مثل آندرتیکر تمام چراغ های سالن خاموش می شود که البته آندرتیکر یکی از زیباترین تم های ورود را دارد .


wwesport.ir - undertaker entrance

خلاصه هر کسی که باکشتی کج آشنایی پیدا کرده است و چند مسابقه آن را دیده است ، مطمئنا علاقه مند شده است .این ورزش مخصوص سن خاصی هم نیست و در سالن از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و زن و مرد (از بچه ۷ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله) می آیند و مسابقات را دنبال می کنند . مطمئنا شما دوست عزیز هم به کشتی کج علاقه مند شده اید . شما می توانید در سایت wwesport.ir هر گونه اطلاعاتی که در رابطه با کشتی کج باشد را کسب کنید . همچنین اگر به مسابقات دسترسی ندارید ، می توانید با مراجعه به این سایت از نتایج به روز و اخبار جدید آگاه شوید . همچنین ممکن است در آینده مسابقات را برای دانلود یا فروش هم بگذاریم
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

نام اصلی:Adam Copeland 

لقب:Edge 

تاریخ تولد:30اکتبر1973(33ساله) 

محل تولد:Originally from Orangeville, Ontario 

وضعیت:متهل 

وزن:240 lbs 

قد:6'4 

مربیان او: 

Ron Hutchison 

Sweet Daddy Siki 

Bret Hart 

Leo Burke 

Stu Hart 

Dory Funk Jr 

Tom Prichard 

تاریخ ورود به کشتی کچ:(20ساله)1993 

لقبهای دیگر:Sexton Hardcastle.......Adam Impact 

حرکت پایانی: 

The Downward Spiral 
The Edgecution 
The Spear

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه: 

The Spear 

Missile Dropkick 

Edge-O-Matic 

The Crossbody 

The Edgecator 

Half Nelson Sitout Facebuster 

Flying Spear 

Electric Chair Drop 

One Man Conchairto


دشمنان: 
The J.O.B. Squad 
The Ministry 
The Hardy Boyz 
The Dudley Boyz 
Lance Storm 
Christian 
Rhyno 
William Regal 
Booker T 
Kurt Angle 
Chris Jericho 
Eddie Guerrero 
Chavo Guerrero 
Evolution 
Randy Orton 
Chris Benoit 
Shawn Michaels 
Kane 
Matt Hardy 
Ric Flair 
Mick Foley 
John Cena 
Rob Van Dam

و خیلی های دیگر که زیاد مهم نبوده اند 

ولی در پایان باتیستا و آندرتیکر مهمترین هاش بوده است

 
افتخارات ادج: 

او یک بار کمربندICW/MWCW Mid-West Unified Tag Team titleو یک بار کمربندSSW Tag Team titleرو داشته. 

او همچنین2سال کمربندICW Street Fight Tag Team titles رو داشته. 

در24جولای1999با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در2آپریل2000به همرا یار خود یعنیChristianبا شکست دادن گروهThe Dudley Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team tit

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

نام اصلی:Michael Hickenbottom

لقب:Shawn Michaels

تاریخ تولد: 22 جولای 1965 (45ساله)

خداحافظی از کشتی کج: 2010

محل تولد:Born in Scottsdale, Arizona

وضعیت:متاهل

وزن: 225 lbs

قد: 6'0"

مربی او: Jose Lothario

تاریخ ورود به کشتی کچ : 1984

خداحافظی از کشتی کج: 2010

لقبهای دیگر او: Heart break Kid - HBK

The Main Event

حرکت پایانی: Sweet Chin Music

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

Flying Moonsault Attack

Figure Four Leglock

Inverted Atomic Drop

Running Forearm Attack

Pescado - Elbow Drop

Belly to Back Suplex

Teardrop Suplex

Dropkick

برخی از افتخارات:

3 بار قهرمان WWF Champion

1 بار قهرمان WWF European Champion

3 بار قهرمان WWF Intercontinental Champion

4 بار قهرمان WWF/E World Tag Team Champion

1 بار قهرمان World HeavyWeight Champion

3 بار قهرمان AWA World Tag Team Champion

1 بار قهرمان Central States Tag Team Champion

2 بار قهرمان AWA Southern Tag Team Champion

2 بار قهرمان TASW Texas Tag Team Champion

1 بار قهرمان TWA HeavyWeight Champion

برنده Royal Rumble در سال 1995

برنده Royal Rumble  در سال 1996

اولین Grand Slam Champion

 

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
 
 

نام : Paul Michael LeVesque



لقب

: Triple H



متولد: ۲۷ جولای ۱۹۶۹



شهر: نیویورک



همسر: ازدواج موقتی با Chyna و هم اکنون با Staphanie Mcmahon



قد: ۱۹۶



وزن: ۱۲۴



تاریخ ورود به کشتی کج: مارچ ۱۹۹۲



حرکت پایانی: The Pedigree



دشمنان:


Tony Roy Indy



Alex Wright WCW


Henry Godwin


Mankind


XPac


Roaddog


Nation of Domination


Vince McMahon


The Undertaker


The Rock


Test


Jeff Hardy


Kurt Angle


Stone Cold


Chris Jericho


Chris Benoit


Stephanie McMahon


Rob Van Dam


Bubba Dudley


Kane


Scott Stiener


Booker T


Kevin Nash


Bill Goldberg


Shawn Michaels


Chris Benoit


Randy Orton


Batista


Ric Flair


Big Show



کمربند ها و افتخارات:



برای اولین بار با شکست دادن Tony Roy قهرمان IWF Heavyweight champion شد.


در ۲۶ اکتبر ۱۹۹۶ در راو با شکست Marc Mero قهرمان WWF Intercontinental champion شد.


در جون سال ۱۹۹۷ عنوان King of the Kings رو برای اولین بار به خودش اختصاص داد.


در ۲۲ دسامبر ۱۹۹۷ در راو با شکست Shawn Michaels قهرمان WWF European Champion شد.


در ۱۷ مارچ ۱۹۹۸ در راو با شکست دادن Owen Hart باز هم عنوان قهرمانی European Champion رو به خود اختصاص داد.


در ۳۰ آگست ۱۹۹۸ در سامر اسلم با شکست راک باز هم قهرمان Intercontinental champion شد.


در ۲۳ آگست ۱۹۹۹ در راو با شکست Mankind قهرمان Federation Champion WWF شد.


در ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۹ در آنفورگیون باز هم قهرمانی خودش رو به دست آورد(در یک بازی ۶ نفره).


در ۳ جنیوری ۲۰۰۰ در راو با شکست Bigshow باز هم قهرمانی Federation رو از آن خود کرد.


در ۲۱ می سال ۲۰۰۰ در Judmegnt Day با شکست The Rock باز هم قهرمانی Federation رو از آن خود کرد.


در ۵ آپریل ۲۰۰۳ در اسمکدان با شکست دادن جریکو قهرمان Intercontinental champion شد.


در ۱۶ آپریل همان سال در راو با شکست Jeff Hardy قهرمانی Intercontinental champion رو پس گرفت.


در ۳۰ آپریل ۲۰۰۳ در بکلاش همراه با استیو آستین با شکست دادن Kane و Undertaker قهرمان WWETag Team Champion شد.


در جنیوری سال ۲۰۰۲ قهرمانی رویال رامبل رو از آن خود کرد.


در ۱۷ مارچ همان سال(۲۰۰۲) در رستلمانیا با شکست جریکو قهرمان Undisputed Title شد.


در سپتامبر ۲۰۰۲ در راو قهرمانی World Heavy Weight Champion که هم اکنون در دست انگل است رو به دست آورد.


در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۲ در آرماگدون با شکست شاون مایکلز قهرمانی خودش(World Heavy Weight Champion) رو پس گرفت.


نکته: تریپل اچ از این تاریخ به بعد فقط قهرمانی World Heavy Weight Champion رو کسب کرده است.


در ۱۴ مسابر ۲۰۰۳ در آرماگدون قهرمانی خودش رو در یک بازی ۳ نفره از Bill Goldberg پس گرفت.


در ۱۲ دسامبر ۲۰۰۴ در آنفورگیون قهرمانی خودش رو از یکی از دوستانش یعنی رندی اورتون پس گرفت.


و برای آخرین بار در Ellimination Chamber 2005 که ین Benoit.jericho.hhh.edge.orton و Batista بود بازهم قهرمان World Heavy Weight Champion شد که ۲ ۳ ماه بعدش در رستلمانیا قهرمانی خودش رو از دست داد و در قفس آزاد هم نتونست قهرمانی خودش رو از باتیستا پس بگیره و یک چند ماهی قیبش زد و بعد دوباره بعد از چند ماه به WWE بازگشت و با دوستش یعنی ریک فلیر در اوفتاد و یک بازی Last man standing باهاش انجام داد که آن بازی رو هم برنده شد و بعدش هم با بیگشو در افتاد. در 3 آپریل 2006 در Wrestlemania 23 به خاطر برد در تورنومنت راو جواز بازی با جان سینا رو به دست آورد ولی در این بازی از سینا باخت. بعد از اون در یک بازی سه نفره هم بین تریپل اچ و جان سینا و ادج با هم سینا تونست برنده بشه و باز هم تریپل اچ از بدست آوردن کمربند باز ماند.


[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

بیوگرافی آلبرتو دلریو:

نام اصلی: آلبرتو رودریگز Alberto Rodriquez

قد: 196 سانتی متر

وزن: 119 کیلوگرم

تاریخ تولد: 25 می 1977

محل تولد: سن لوییز بانوسی در مکزیک

اولین حضور در رستلینگ: 16 سپتامبر 2000


زندگی نامه کوتاهی از آلبرتو دلریو:

آلبرتو دلریو زندگی نامه آن چنان مفصلی ندارد، چون به تازگی به دنیای WWE پا گذاشته است. البرتو رودریگز یک کشتی گیر حرفه ای مکزیکی است که در کمپانی WWE در برند اسمک داون کار می کند. او هم چنین با نام دوس کاراس جونیور به عنوان یک لوچادور تکنیکی در ژاپن و مکزیک کشتی می گرفت. او فرزند دوس کاراس سینبور است. خانواده او یکی از مشهورترین و با نفوذ ترین خانواده های مکزیک است.

آلبرتو 9 سال در لیگ های مختلفی در مکزیک و ژاپن کشتی میگرفت. او بیشتر اوقات با ماسکی وارد میشد که روی آن لوگوی دو سر عقاب بود. در 17 جون 2009 آلبرتو یک قرارداد 3 ساله با کمپانی دابلیو دابلیو ای امضا کرد و این یعنی وی مجبور نبود به لیگ FCW برود و بعد به WWE بیاید. ولی او این کار را نکرد و چند مسابقه در اف سی دابلیو انجام داد و در تور های WWE به کشورهای مختلف هم با اسم های دوس کاراس و آلبرتو باندراس کشتی گرفت.

 

ورود دلریو به برند اسمک داون و دشمنی با ری میستریو:

در 25 جون 2010 ، پرومویی از آلبرتو دلریو پخش میشد که نشان میداد که او یک مکزیکی پولدار است و به زودی در اسمک داون حضور پیدا می کند. این ویدئو ها تا 2 ماه هر هفته در شوء اسمک داون پخش می شدند. دلریو در 20 آگوست به صورت رسمی در اسمک داون حضور پیدا کرد و در همان ابتدا شروع به تمسخر ری میستریو کرد. در همان شب و در مین اونت آلبرتو دلریو خودش را به دنیای رستلینگ نشان داد و ری میستریو را با فینیشر خود یعنی رولینگ کراس آرمیار مجبور به تسلیم شدن کرد. دلریو استوری لاین خودش را با میستریو ادامه داد و در هفته بعد، بعد از مسابقه ری میستریو با کین با صندلی به دست میستریو حمله کرد و آرمبارش را روی او اجرا کرد که همین اتفاق باعث مصدومیت ری میستریو و دوری چند هفته ای او از مسابقات شد.

دو هفته بعد در اسمک داون ، دلریو با فینیشرش مت هاردی را تسلیم کرد و او را نیز همانند میستریو مصدوم کرد که این آخرین حضور مت هاردی در کمپانی بود و پس از آن هاردی به دلایلی از کمپانی اخراج شد. کریسچین که از دوستان مت هاردی بود با آلبرتو دلریو استوری لاینی را شروع کرد و دلریو را به یک مسابقه در Nigh Of Champions دعوت کرد اما آلبرتو دلریو به کریسچین حمله کرد و چلنچ او را نپذیرفت. دلریو با فینیشر خود کریسچین را هم مصدوم کرد و این سومین سوپراستاری بود که توسط دلریو مصدوم شده بود.

هفته بعد در اسمک داون مسابقه ای بین ادج، دلریو و ری میستریو برگزار شد که برنده آن در مقابل قهرمان سنگین وزن جهان یعنی کین در Survior Series قرار می گرفت که برنده این مسابقه ادج شد. در پی پی وی سروایور سریز دلریو کاپیتان تیمی متشکل از خودش، درو مک اینتایر، دشینگ کودی رودز، جک سواگر و تایلر رکس بود در مقابل تیم ری میستریو که متشکل از خود ری، بیگشو، کریس مسترز، کوفی کینگستون و ام وی پی بود قرار گرفت که در این مسابقه تیم دلریو مغلوب تیم میستریو شد.

در 26 نوامبر 2010 ، دلریو با کانت اوت بیگشو را شکست داد و توانست به مسابقات کینگ آف د رینگ 2010 راه پیدا کند. در راند اول این تورنمنت ، آلبرتو دلریو با آرمبار خودش موفق به شکست دنیل برایان شد و به راند بعدی راه پیدا کرد. در راند دوم او با دخالت ری میستریو مواجه شد و بازی را به جان موریسون باخت و از این تورنمنت حذف شد.

در پی پی وی تی ال سی آلبرتو دلریو و ری میستریو به همراه ادج و کین در یک بازی TLC بر سر کمربند سنگین وزن جهان کین به مصاف هم رفتند که دلریو در این بازی هم توفیقی نداشت و نتوانست برنده شود. پس از آن دلریو به عنوان یکی از پرومو های فصل چهارم NXT انتخاب شد و هم اکنون مربی کانر اوبرایان در این مسابقات است.

دلریو یک آنوسر شخصی هم با خود به اسمک داون آورد که نام او ریکاردو رودریگز است. رودریگز هم زمانی با ماسک در لیگ مکزیک کشتی می گرفت. به هر حال هم چنان دشمنی دلریو با هم وطن خود یعنی ری میستریو ادامه دارد و حضور و جنگ آن ها در رویال رامبل 2011 نیز می تواند جذاب و جالب باشد.

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

نام واقعی : مارک هنری وزن : 331 Ibs 

قد : 1 "6 فوت زمان تولد :June 12, 1971 
محل تولد :Silsbee, TX 
Pro debut: September 22, 1996 

Trained by: Leo Burke & Tom Pritchard 
ضربه نهایی : Vertical Splash 



-هنری با داشتن336 Ibs وزن در دسته ی سنکین وزنها در سال 1992 و در المبیک بارسلونا وزنه برداری میکرد و در اون موقع مارک بزرکترین وزنه بردار طول تاریخ المبیک بود
در سال 1995 در مسابقه وزنه برداری بین امریکایی ها او یک مدال طلا و یک مدال نقره و یک مدال برنز برد
-در سال 1996 او قهرمان کمربند NACACI (North America, Central America, Caribbean Islands) شد
-در جریان همین ماجرا او قراردادی 10 ساله به ارزش 10 میلیون دلار با World Wrestling Federation. امضا کرد تا از این به بعد وارد ورزش کشتی کج شود
-در 22 سبتامبر سال 1996 در مسابقه ای تحت عنوان In Your House X موفق شد که جری کینک لاولر را شکست دهد
بعد از اون به تیم the Nation of Domination که متشکل از Faarooq, D-Lo Brown, Rocky Maivia, and Kama Mustafa (The Godfather) بود رفت

در رستل منیا XIV هنری به همراه برون در یک مسابقه 15-team battle Royal با دیکران رقابت کردند
-تیم the Nation of Domination که قبلا سر دسته شان Faarooq بود با امدن راک به این کروه عوض شد و سر دسته بودن به راک رسید
-بعد از یه مدت اون هارت هم به این کروه ملحق شد
-در ppv به عنوان Fully Loaded در سال 1998 هنری با وادر{ Vader} مبارزه کرد که سرانجام بازی به نفع هنری تمام شد
-در Breakdown سال 1998 هنری به همراه برون توانستند بر Gangrel فایق لیند و اورا شکست دهند
-در Judgment Day سال 1998 هنری توانست راک را شکست دهد { در اون مسابقه برون هم با ماویا دعوا کرد } 
-بعد از منحل شدن کروه the Nation of Domination هنری و برون با هم یک تیم تشکیل دادن و منیجر خود را هم ایوری IVORY} انتخاب کردنبعد از همه این ماجرا ها هنری شروع به اذیت کردن شینا کرد که در نهایت با شخصیتی به نام سامی مشکل بیدا کرد
-وی در طول زندکی کوتاهش با Pretty Mean Sisters (PMS مشکلات زیادی داشت که در نهایت طلاق کرفت
-بعد از یه مدت اون لقب "***ual chocolate" را به خود اختصاص داد
-در سامر اسلم 1999 زمانی که هنری و برون با هم بودن و با جف جارت مسابقه داشتن این هنری با کیتاره جارت زد تو سره برون که این حرکت باعث نزاع بین این دو نفر شدجف جارت هم به عنوان جایزه به هنری کمربند European را فردا شبش در"Raw." به هنری داد
-در Survivor Series سال 1999 هنری به همراه استیو بلکمن و کانکریل و وال وینس موفق شدن
Davey Boy Smith و the Mean Street Posse. رو در مسابقه HANDICAP شکست دهند
-جندی بعد هنری با Mae Young دوست شد
-به کمک Mae Young هنری توانست در Hartford, CT در سال 2000 و در No Way Outاین وسکیرا را شکست دهد
-یک مدت کوتاهی بعد هنری به باشگاه Ohio Valley Wrestling رفت و این شروعی تازه برای او در کشتی کج بود
-در همون Ohio Valley Wrestling وقتی که Brian Pillman در حال اجرا کردن برنامه و مسابقات بود هنری اومد و Hugh Morrus را زد
-در اواخر سال 2001 و از کشتی کج بیرون امد و در باشگاه بدن سازی ارنولد رفت
-در 23فوریه سال 2002 هنری در کلمبوس توانست عنوان قویترین مرد دنیا "World's Strongest Man" را به خود اختصاص بده که جایزه ی 75 میلیون دلاری را برد
-در 25 مارج سال 2002 باز به کشتی کج اومد و در فصل نقل و انتقالات توسط وینس مکمهن به اسمک دان اومد
در Survivor Series سال 2003 در مسابقه ای که بین تیم بیشاف و تیم استین بود شرکت داشت که در تیم بیشاف حضور داشت
Team Bischoff (Henry, Randy Orton, Scott Steiner, Christian, and Chris Jericho) defeated Team Austin (Booker T, Shawn Michaels, Rob Van Dam, and the Dudley Boyz). 
که تیم بیشاف برد

 

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]


اسامی داخل رینگ: مایکل میزانین

- اسامی داخل رینگ: مایک میزانین،د میز

- قد: 185 cm

- وزن: 105 kg

- تاریخ تولد: 8 اکتبر 1980

- محل تولد: پارما،اوهایو

- محل زندگی: کلیولند،اوهایو

- ورود به کشتی کج: 2003

- ورود به دبلیو دبلیو ای: 2006

- منیجرها: کنی بالین،لیلا،کلی کلی،نیکی بلا و ...

- القاب:

1- The Chick Magnet

2- The Demon of desire

3- The Emperor of excellence

4- The Monk of mojo

5- The Grand mizard of lust

و ...

- آهنگ ورودی: Reality

- افتخارات:

1 بار قهرمان یونایتد استیتس

1 بار قهرمان ولد تگ تیم همراه با جان موریسون

1 بار قهرمان WWE تگ تیم همراه با جان موریسن

بهترین تگ تیم سال 2008 همراه با جان موریسن از نگاه اسلمی آوارد

1 بار قهرمان OVW ساوترن تگ تیم همراه با کریس کیج

1 بار قهرمان DSW هو ویت

- فینیشرها و ضربات مورد علاقه:

اسکال کراشینگ فاینل

ریلیتی چک

میزارد آو از

سوئینگ اسنپ DDT

دیسکس پانچ

فوروارد راشین لگ سوئیپ

مادیفاید کرنر کلوزلاین

سیت آو شولدر جار بریکر

اسپرینگ برد بولداگ

- دشمنان:

بوگی من،سی ام پانک،جیمی وانگ یانگ،کین،فینلی و هورنسواگل،کرایام تایم،ریکی ارتیز،ایوان بورن،دی ایکس،کارلیتو و پریمو،جان سینا،کوفی کینگستون،ام وی پی،جان موریسن،بیگ شو،رندی اورتن

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

متیو جوزف

کورکلان که در رشته رستلینگ با نام اوان بورن معروف است در تاریخ نوزدهم مارس سال 1983 در ایالت سنت لوییس چشم به جهان گشود . وی از سنین بسیار کم به رشته ژیمناستیک روی آورد . در نوجوانی اوان کاملا از مهارت های لازم ژیمناستیک برخوردار بود . در سیــزده سالگی بورن وارد مدرسه آماتور رستلینگ شد . در اونجا با وجود این که از لحاظ بدنی چندان قوی نبود اما با استفاده از مهارت های ژیمناستیکی خودش بسیار موفق بود و اعمالش کاملا مورد قبول بود . بورن در لیگ ها و مدارس آماتور بسیاری حضور داشت که در همه آن ها به عنوان یک استار جوان عالی کار کرد . لازم به ذکر است که بورن در بیشتر این لیگ ها و کلاس ها با نام مت سایدل حضور پیدا می کرد .


بعد از تمرینات متعدد و تلاش های بسیار حالا اوان بورن آماده پیوستن به یک لیگ مطرح و خوب بود . او به این موضوع پی برده بود که با ژیمناستیک نیز می توان در رستلینگ موفق بود . در دهم اکتبر سال 2007 کمپانی دبلــیو دبلـــیو ای درخواستی به بورن داد و او هم از این فرصت نهایت استفاده رو کرد و به سرعت پذیرفت . در دسامبر همان سال در لیگ او وی دبلــیو در یک بازی بسیار تماشایی اوان توانست مایک کرال را شکست بدهد تا قهرمان او وی دبلــیو ورلد چمپین بشود . اما دبلــیو دبلــیو ای به بورن دستور داد تا کمربند را رها و وارد لیگ اف سی دبلــیو بشود . در بیست و دوم مارس سال 2008 بورن به سرعت حریفش یعنی تی جی ویلســون " تایســون کید " را از پیش رو برداشت تا آمادگی کامل خور رو اعلام کند .


بعد از حرکات چشم گیر بورن در تمام کریر رستلینگش دبلــیو دبلــیو ای به سرعت بورن رو به برند ای سی دبلــیو آورد تا در لایو شو ها هم شرکت داشته باشد . اولین بازی بورن در برند ای سی دبلــیو مربوط می شود به سوم ژوئن سال 2008 که اوان بورن در کمال شایستگی با قانون کانت اوت مغلوب شلتون بنجامین شد و این در حالی بود که شلتون بورن را روی گذارشگر مهمان یعنی کوفی کینگســتون پرت کرد تا او قادر به ادامه بازی نباشد . بعد از این رویداد کوفی کینگســتون با اوان بورن تیم شد تا با شلتــون بنامین و مایک ناکس مسابقه بدهند که کوفی با اجرای ترابل این پردایس بر روی مایک ناکس موفق به کسب پیروزی شد .


اوان بورن در ای سی دبلــیو به یک چهره مشهور و پرطرفدار تبدیل شد به طوری که وقتی موزیک ورودی وی زده می شد در ورزشگاه به طور شدیدی صدای تشویق ایجاد می شد . بورن چند هفته متوالی حریفانش را شکست داد و در همین دوران بود که او شوتینگ استار پرس رو به عنوان فینیشر رسمی خودش اعلام کرد و این فن را ایر بورن نامید . بعد از مدتی چندین بار شاهد حضور بورن در برند راء هم بودیم که با ری میســتریو همکاری داشت . مهم ترین بازی او در راء تا اون زمان یک بازی تگ تیم مچ بود که در آن ری میســتریو و اوان بورن با هم تیم شدند و موفق شدند تا یکی از بهترین تگ تیم های اون دوره یعنی جان موریســون و میز را شکست بدهند .


در پی پی وی سایبر ساندی سال 2008 مت هاردی باید از کمربند خودش در مقابل یکی از افراد رو به رو یعنی مارک هنری ، فینلی و یا اوان بورن دفاع می کرد . این انتخاب توسط مردم انجام می گرفت که همانطور که قبلا اشاره شد اوان بورن باری دیگر ثابت کرد که یکی از پرطرفدارترین استار های جوان در کل کمپانی دبلــیو دبلــیو ای هست . نتیجه این رای گیری به این شکل بود : اوان بورن 69 درصد ، فینلی 25 درصد و مارک هنری فقط 6 درصد . بنابر این اوان بورن اولین تایتل مچ رسمی خودش رو باید در برابر مت هاردی انجام می داد . بازی بسیار زیبایی بود و حتی مت هاردی تا نزدیکی شکست هم پیش رفت اما در نهایت طی یک اشتباه مت با اجرای تویست آف فیت موفق شد تا از کمربند خودش با موفقیت دفاع کند .
 


دو روز بعد در شو ای سی دبلــیو بورن به شدت از ناحیه قوزک پای راست آسیب دید . پزشکان اعلام کردند که او باید زیر عمل جراحی قرار بگیرد اما بورن در کمال تعجب مخالفت کرد و مدتی رو دور از میادین سپری کرد . همچنین در مراسم اسلمی آواردز سال 2008 اوان بورن برنده دارنده زیباترین فینیشر سال یعنی ایربورن شد . بورن در هفدهم مارس 2009 دوباره به ای سی دبلـــیو بازگشت و با موفقیت جیمی نوبل رو از پیش رو برداشت . بورن در ای سی دبلــیو دوباره موفقیت هایش را آغاز کرد و یک استوری لاین جدی رو نیز با مارک هنری به اتمام رساند .


در بیست و نهم جوئن سال 2009 بورن به راء منتقل شد و در اولین بازی در راء به عنوان حریف اول رندی اورتون رد یک گانلت مچ حضور داشت که در اون مسابقه رندی اورتون با اجرای یک آر کی او زیبا از بالای تاپ روپ بورن را شکست داد . بورن در راء به عنوان یک استار پرطرفدار حضور دارد و تا حال حاضر جدی ترین استوری لاین او با کریــس جریکــو بود که از اون استوری لاین با پپیروزی خارج شد . حال باید دید آینده این استار جوان چه خواهد شد .

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

کورت استیون زاویه (9 دسامبر 1968 به دنیا آمد در تن. لبنان ، پنسیلوانیا ) یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی ، کشتی گیر آماتور و بازیگر است . او در حال حاضر تحت قرارداد با مجموع اقدام بدون توقف کشتی ، جایی که او پنج بار سابق TNA قهرمان سنگین وزن جهان است . او همچنین برای وقت خود را در فدراسیون کشتی / سرگرمی (WWF / E) است. 

 

زاویه در کشتی آماتور در هر دو دبیرستان و کالج درگیر شده است. در دانشگاه در دانشگاه پنسیلوانیا شیپور ، او موفق به کسب تمجید های متعدد، از جمله دو بار ملی ورزشی کالج ها انجمن بخش من قهرمان است. پس از فارغ التحصیلی، او موفق به کسب مدال طلا در کشتی آزاد در سال 1995 در مسابقات قهرمانی جهانی کشتی . زاویه سپس در رقابت بازیهای المپیک تابستانی 1996 در آتلانتا، جورجیا ، جایی که او موفق به کسب مدال طلا در سنگین وزن کشتی آزاد. کورت زاویه نیز یکی از تنها چهار نفر برای تکمیل گراند اسلم در کشتی آماتور است که اتباع تاریخ و، NCAAs ها، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است. او بزرگترین کشتی گیر ساقه و یکی از کشتی گیران کالج 15 در تمام دوران ایالات متحده آمریکا کشتی نامگذاری شد . 

 

در ابتدا تبدیل پیشنهاد برای پیوستن به فدراسیون جهانی کشتی (WWF)، زاویه قرارداد چند ساله با این شرکت در سال 1998 به امضا رساند. اولین بار او را فشار بزرگ در این شرکت در ماه فوریه سال 2000، زمانی که او در مسابقات قهرمانی اروپا و قهرمانی بین قاره ای در همان زمان بود . چند ماه بعد، او برنده پادشاه حلقه مسابقات است. زمانی نه چندان دور پس از آن، زاویه شروع به دنبال قهرمانی WWF . او ادامه داد: به بخشی از مسابقات برنامه تا ماه اوت 2006، هنگامی که زاویه آزادی از قرارداد خود را اعطا شد. در طول تصدی خود در شرکت، او شش بار قهرمان جهان (چهار بار WWF / E قهرمان ، قهرمان سنگینوزن جهان و قهرمان WCW ) بود ، او همچنین در ایالات متحده قهرمانی ، قهرمانی بین قاره ای، قهرمانی اروپا، قهرمانی هاردکور و WWE برچسب تیم قهرمان یک بار. علاوه بر این، او برنده پادشاه حلقه مسابقات در سال 2000، دهمین قهرمان تاج سه گانه ، و پنجم گرند اسلم قهرمان . علاوه بر این، او یکی از دو کشتی گیران ( لبه دیگر) برای نگهداری هر قهرمانی مرد در حال حاضر فعال در WWE. 

 

پس از ترک WWE، زاویه مجموع اقدام بدون توقف کشتی (TNA)، که در آن او را به کشتی گیر دوم در TNA را به نفع خود شد تاج سه گانه TNA و مرد اول برای برگزاری هر سه به طور همزمان مسابقات TNA پیوست . در حالی که در TNA، در زندگی واقعی همسر کارن خود را همراه او به حلقه و بازی در خود را بر روی صفحه نمایش داستان را آغاز کرد. زاویه نیز ظاهر جدید ژاپن طرفدار کشتی و همچنین فدراسیون Inoki ژنوم ، جایی که او برگزار شد، نسخه خود را از مسابقات قهرمانی سنگین وزن IWGP . علاوه بر این، او پنج بار TNA قهرمان سنگینوزن جهان ، دومین برنده تاج سه گانه در TNA تاریخ که تنها برای برگزاری همه عناوین مورد نیاز در یک بار (در حالی که همچنین برگزاری عنوان و IWGP، و او را چهار برابر قهرمان خلاصه زمان). 

 

زاویه تنها کشتی گیر در تاریخ برنده تاج سه گانه در هر دو WWE و TNA است. او مرد اول به WWE، WCW، TNA، IWGP، و قهرمانی سنگین وزن جهان در زندگی حرفه ای او برگزار شده است. زاویه دو زمان شاه کوه برنده ، برنده شدن در سال 2007 و 2009 Slammiversary رویداد PPV، و او را تنها کشتی گیر به هر دو پادشاه از حلقه (WWE) و شاه کوه (TNA) بوده است. از WWE، TNA، و ژاپن، زاویه موفق به کسب 12 قهرمانی جهان و 19 قهرمانی مجموع. در سال 2010 عضویت در خبرنامه آبزرور کشتی به نام کشتی گیر زاویه دهه ویرایش] 2000s شده است.

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]



نام اصلی:جان راندال هنیگان
متولد:3 اکتبر 1979(31 سال)
اهل:لس آنجلس,کالیفرنیا
نام درون رینگ:جان موریسن
لقب اصلی:shaman of s*xy
آغاز کشتی کج:27 ژانویه 2003
ورود به wwe:آپریل 2005
فینیشر:starship pain,running knee
برند:راء
قد:185 سانتی متر
وزن:102 کیلوگرم

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

بیو گرافی دالف زیگلر

 

نام اصلی : نیک نیمید

 

تولد : 27 جولای 1980

محل تولد : کلیولند در اهایو

 

قد : 183 سانتی متر

وزن : 101 کیلو گرم

ورود به کشتی کج : نوامبر سال 2004

فینیشرها : Zig Zag - زیگ زگ    Sleeper Hold - اسلیپر هولد

قهرمانی کمربند اینتر کانتنوف و یونایتت استیس

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]


‎ 50. JBL – Clothesline
49. Vader – Vader Bomb
48. Dusty Rhodes – Bionic Elbow
47. Million Dollar Man – Million Dollar Dream
46. Kerry Von Erich – Iron Claw
45. Ravishing Rick Rude – Rude Awakening
44 Lex Luger – Torture Rack
43. Dudley Boyz – 3-D
42. Bam Bam Bigelow – Moonsault
41. DDP – Diamond Cutter
40. Mankind – Mandible Claw / Socko
39. Honky Tonk Man – Shake Rattle and Roll
38. Yokozuna – Bonzai Drop
37. Flash Funk – 450 Splash
36. Sting – Scorpion Lock
35. Lita – Moonsault
34. Kevin Nash – Jack-knife
33. Jerry The King Lawler – Piledriver
32. RVD – Five-Star Frog Splash
31. Big Show – Chokeslam
30. CM Punk – GTS
29. Brock Lesnar – F-5
28. Bob Backlund – Chicken Wing
27. Batista – Batista Bomb
26. Mr. Perfect – Perfect Plex
25. Kurt Angle – Ankle Lock
24. Chris Jericho – Lion Tamer / Walls of Jericho
23. Edge – Spear
22. Iron Sheik – Camel Clutch
21. John Cena – Attitude Adjustment
20. Scott Hall – Razors Edge
19. Goldberg – Jackhammer
18. Rey Mysterio – 6-1-9
17. Road Warriors – Doomsday Device
16. Bruno Sammartino – Bearhug
15. Sgt. Slaughter – Cobra Clutch 14. Jeff Hardy – Swanton Bomb
13. Eddie Guerrero – Frog Splash
12. Macho Man Randy Savage – Elbow off Top Rope
11. Randy Orton – RKO
10. Bret Hitman Hart – Sharpshooter
9. Jimmy Superfly Snuka – SuperflySplash
8. Nature Boy Ric Flair – Figure Four Leg Lock
7. Hulk Hogan – Leg Drop
6. Shawn Michaels – Sweet Chin Music
5. Jake The Snake Roberts – DDT
4. The Rock – Rock Bottom / Peoples Elbow
3. Triple H – Pedigree
2. Undertaker – Tombstone Piledriver
1. Stone Cold Steve Austin – Stunner

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

محل تولد : شهر مادريد در اسپانيا


تاريخ تولد : چهارشنبه ، 6 ارديبهشت سال 1346 شمسي = 26 April 1967 ميلادي


محل رشد و بزرگ شدن : خيابان لوييس در شهر نشويل در ايالت ميسوري آمريكا


تحصيلات : رشته زبان انگليسي در دانشگاه ميسوري در شمال شرق آمريكا


محل اقامت فعلي : شهر ناكس ويل در ايالت تنسي در جنوب شرقي آمريكا


خصوصيات ظاهري : موهاي قهوه اي روشن ، رنگ چشم آبي


قد : 2 متر و 6 سانتي متر . البته كفشي مخصوصي مي پوشد كه يك كفي سه لايه دارد و قد او را به دو متر و 13 سانتي متر مي رساند.


وزن : 55/147 كيلوگرم


طالع بيني (ستاره شناسي) او : شماره تولد او 8 است. متولد سال گوسفند .


وضعيت تاهل : متاهل است. نام همسر Maurisa . دو دختر هم دارد.


تعداد برادر و خواهر : 1 خواهر به نام Becky ، 1 برادر به نام Brian


محلهاي سرمايه گذاري و درآمد : فروشگاه ورزشي (فعلا تعطيل است) ، رستوران خوراكهاي دريايي (هم اكنون مشغول كار است)


لقب ها و نامهاي داخل رينگ : Big Red Monster ، Angus King ، The Black Knight ، The Christmas Creature ، Diesel ، Doomsday ، Isaac Yankem ، D.D.S (دندانپزشك) ، Kane ، Unabomb .


مربيان كشتي كج او : Dean Malenko ، Jeff Bradley ، Ray Candy .


نام فن معروف او : Chokeslam .


افتخارات اخير او : قهرمان مسابقات WWE Champion ، Intercontinental Champion ، World Tag Team Champion ، WCW Tag Team Champion و Hardcore Champion .



تاريخچه مختصري از فعاليت كشتي كج Kane . چگونه او به عنوان برادر Undertaker ، وارد WWE شد. سرآغاز قصه و چگونگي رخ دادن :



Kane در اوايل كشتي زير نظر Dean Malenko تعليم ديد و وارد - United States Wrestling Association) USWA) – انجمن كشتي ايالات متحده - به عنوان Christmas Creature (كسي كه متولد شده در روز كريسمس است)، شد. اين وضعيت خيلي طول نكشيد. Glen Jacobs سپس در سال 1992 در USWA ، خود را به عنوان Doomsday معرفي كرد و همين حقه را به WWC در جزيره پورتوريكو زد. در 1995 ، Glen Jacobs ، به طور اتفاقي با Jim Cornette در ايالت ميسوري ملاقات كرد. او به گروه Smoky Mountain Wrestling كه متعلق به Cornette بود ، پيوست و در آنجا به مقام Unabomb رسيد. Glen Jacobs سپس يار Al Snow (معروف به Simply Sensational) شد و بعد از قهرماني Tag Team با او از Smoky Mountain Wrestling رفت.


Glen Jacobs در آزمون ورودي WWF خيلي خوش شانسي آورد ، چون Vince McMahon ، خيلي تحت تاثير سايز و خصوصيات عضلاني و ورزشي او قرار گرفت. او به سرعت تحت عنوان دكتر Isaac Yankem ، دكتراي جراحي فك و دندان ، به WWE پيوست (دندانپزشك خبيث Jerry Lawler) . اگر چه اين حقه او نگرفت. اما او ديگر هر طوري بود خودش را وارد WWE كرده بود و شانسهاي ديگري به او روي آورد.


وقتي كه واقعا حقه دكتر Isaac Yankem او نگرفت دوباره به Smoky Mountain Wrestling برگشت و دوباره همان مقام Unabomb رسيد .


در 1996 ، به Glen Jacobs ، نقش Diesel كه Kevin Nash در هنگامي كه اين كلك را زده بود و در حال ترك WWE بود ، بر عهده داشت ، پيشنهاد شد. هوادارن Diesel ، حاضر به قبول Diesel قلابي يا Diesel 2 نشدند و اين حقه هم راه به جايي نبرد .


در سال بعد ، Glen Jacobs ، يك بار ديگر براي USWA كشتي گرفت .


در اين اثنا ، Paul Bearer ، Undertaker و Vince McMahon، پس از جستجوي فراوان چيزي را پيدا كردند كه بعدا يكي از بزرگترين افراد ماسكدار كشتي شد ، يعني KANE . آنها در حالي كه ايده هايي در سر داشتند از يك سالن ورزشي به سالن ورزشي ديگر مي رفتند. در يك روز كه آنها به Smoky Mountain Wrestling رسيدند ، فكر مي كنيد چه كسي را ديدند ؟ هيچ كس جز Kane . Percy مي گويد هم او و هم Undertaker به خوبي مي دانستند كه Kane ، شخصي است كه مي تواند كاراكتري كه آنها در ذهن داشتند را توصيف كند.


Kane ، تا حالا حدود 6 سال است كه دوام آورده است و خيلي بيشتر از بقيه كشتي كج كارا كه به آنها اميدوار بودند ، رشد و پيشرفت داشته است. در سال 2003 ، طرفداران Kane ، هنگامي كه در نهايت ماسك خود را برداشت ، شوكه شدند. ولي اين برداشتن ماسك مقام و اعتبار Kane را بيش از پيش كرد. قابليتهاي او در داخل رينگ كشتي كج و خارج از رينگ واقعا منحصر به فرد بود .


در ضمن توجه كنيد كه تا به حال هيچ كس جز Glen Jacobs ، كاراكتر Kane را بازي نكرده است.



خلاصه سوابق كشتي Kane :





اوايل دهه 1990 : كار در ژاپن ، پورتوريكو ، ميسوري و فلوريدا .


14 دسامبر 1992 (دوشنبه ، 23 آذر ماه سال 1371 شمسي) ، در USWA به عنوان Christmas Creature (متولد شده در روز كريسمس) معرفي شد. آقاي Bill Moody (همان Percy Pringle) مي گويد كه Kane بعد از حقه اي كه در USWA زد ، آنقدر خجالت زده و شرمنده شده بود كه دوباره پيش Bill Moody برگشت و از او عذرخواهي كرد.





1992 : اولين لقب او Angus King بود و آن هم زماني بود كه در سالن خيابان لوييس در ايالت ميسوري ظاهر شد و پس از آن بود كه به جنوب و به سمت USWA رفت.




1994 : در USWA ، به عنوان Doomsday معرفي شد. شركت در Tag Team با Al Snow و برنده شدن Smoky Mountain Tag Team Championship در 1995 .



1995 : در SMW (Smoky Mountain Wrestling) به عنوان Unabomb معرفي شد . مقام قهرماني مسابقات Tag Team با Al Snow در 7 April 1995 (جمعه ، 18 فروردين سال 1374) .


در 1995 Glen Jacobs ، شركت در رقابتهاي SMW (با رياست Jim Cornette) را با عنوان Unabomb آغاز كرد. Unabomb و Al Snowدر قالب يك Tag Team در SMW رقابت كردند و مسابقات Tag Team را در SMW يعني Smoky Mountain Tag Team Championship با شكست دادن The Rock و Roll Express در يك Pole Match تحت عنوان Coal Miner's Glove ، بردند .


Unabomb در 4 آگوست 1995 (جمعه ، 13 مرداد 1374) ، به Undertaker در مسابقه Super Bowl of Wrestling در SMW باخت. 8 روز بعد ، Unabomb و Al Snow در يك مسابقه تحت عنوان loser-leaves-town (بازنده شهر را ترك مي كند) شركت كردند و از حريفهاي خود يعني Tracey Smothers و Dirty White Boy باختند. Glen Jacobs سپس از WWE سر درآورد.




تابستان 1995 : به عنوان دكتر دندانپزشك Isaac Yankem (Dr. Isaac Yankem DDS) در WWE معرفي شد.


يك دندانپزشك ديوانه كه Jerry Lawler با خود آورد تا به او در رقابت و دشمني ديرينه اش با Bret Hart (The Hitman ) كمك كند. Hart در مسابقات SummerSlam سال 95 بهتر از Dr. Isaac Yankem ظاهر شد و همينطور در مسابقه قفس در ماه اكتبر در RAW نيز پيروز شد.


Isaac Yankem ، به مسابقه دادن در WWE ادامه داد ، اما تعداد خيلي كمي از طرفدارانش او را مي ديدند چون او چندين سال ، اكثرا ، در مسابقات تاريك بازي مي كرد. ضمنا ديگر بهAhmed Johnson و Bob Holly علاقه اي نداشت.




1996 : در WWE تحت عنوان The New Diesel (Diesel 2) ظاهر شد كه اين عنوان قبلا متعلق به Kevin Nash بود.


با رفتن Kevin Nash و Scott Hall از WWE ، Glen Jacobs به تلويزيون WWE برگشت، اما تحت عنوان و ظاهر متفاوت ديگري ظاهر شد. Jim Ross گزارشگر ، ادعا كرد كه او Diesel و Razor Ramonرا به زمين خواهد آورد. اما دو مرد ظاهر شده در RAW ، Nash و Hall نبودند. Rick Bogner يكي از افراد باسابقه و قديمي در سازمان Frontier Martial Arts ژاپن در نقش Razor Ramon و Glen Jacobs در نقش Diesel ظاهر شدند.


اين حقه ، موفقيت كمي در WWE بدست آورد و تا اوايل 1997 ، كه اين حقه راهي به سوي USWA شد كه Razor Ramon قلابي Diesel قلابي را در يك مسابقه loser-leaves-town شكست داد.





1997 : در WWE ، تحت عنوان KANE در P.P.V Bad Blood توسط Paul Bearerو به عنوان برادر Undertaker ، معرفي شد كه ماسكي بر سر داشت تا آثار سوختگي صورتش را مخفي كند و توانست برنده مسابقات سنگين وزن USWA Heavyweight Championship در July 1997 بشود.



1999-2000 : در 1999 او باز هم به WWF پيوست. ولي يكي از اعضاي WWF به نام Chyna با خيانت به او سعي در خراب كردن وجهه KANE كرد و موفق هم شد . اما بعد از مدتي او با Undertaker متحد شد و يك بار ديگر برگشت. بعد از اينكه از Undertaker جدا شد ، با ديگر با تشكيل يك گروه Tag Team با X-Pac چهره شد و در همان زمان بود كه از حالت سكوت خود خارج شد و شروع به حرف زدن با استفاده از صداي ته حنجره خود (البته به ندرت) كرد و اولين چيزي هم گفت اين بود " Suck it " و يك دوست دختر كشتي كج كار به نام Terri Poch براي خود انتخاب كرد كه عكس آن را در زير مي بينيد. (قد :‌ 175 سانتي متر . وزن :‌ 64 كيلوگرم . تاريخ تولد : يكشنبه ، 29 مرداد سال 1346 شمسي = 20 August 1967 ميلادي)



ين Tag Team ، هنگامي كه X-Pac به D-Generation X ملحق شد ، شكسته شد.


به خاطر دشمني هايي كه KANE و Terri پيدا كردند ، او هم به KANE خيانت كرد و به گروه D-Generation X ملحق شد. دشمني Kane و X-Pac تا WrestleMania 2000 ادامه داشت و در آن بازي Kane ، پيروز شد و پيروزيش را جشن گرفت.


مدت كمي بعد از WrestleMania ، KANE از صدمه اي كه به دست او رسيد بسيار رنج برد و باعث شد حدود يك ماه كشتي كج را كنار بگذارد. بعد از اينكه برگشت ، به Undertaker و The Rock بر سر اختلافي كه با دم و دستگاه McMahon ها پيدا كرده بودند، كمك كرد. كمك به آنها در اين دشمني و خصومت در King of the Ring 2000 و در مقابل Vince و Shane Mcmahon و سپس قهرمان Triple H ، به اوج خود رسيد. درگيري مختصري بين Undertaker و KANE ، در خلال مسابقه پيش آمد كه به سرعت برطرف شد و مسئله تمام شد.


KANE بعدا يك بار ديگر تغيير رويه داد و به Undertaker حمله كرد كه منجر به مسابقه اي بين آن دو در SummerSlam 2000 شد. مسابقه موقعي به پايان رسيد كه Undertaker ماسك KANE را از صورتش برداشت و باعث شد او از رينگ فرار كند.


Kane تا پايان سال در رقابتهاي WWF باقي ماند و سال 2000 با دشمني كه با Chris Jericho به پايان رساند .



قهرمان سابق مسابقات Intercontinental Champion ، KANE با ماسك :



2001 – 2002 : Kane كمي قبل از Royal Rumble 2001 ، اتحاد خود با Undertaker را مجددا تشكيل داد و نام گروهشان را Brothers of Destruction (برادران نابودي) گذاشتند و تا پايان سال 2001 با هم بودند. او در Royal Rumble 2001 ، 11 نفر از كشتي كج كاران را بيرون انداخت و در نهايت هم نفر دوم مسابقه شد.


در خلال آن سال ، Undertaker و KANE با Edge و Christian، Rikishi ، Haku ، Steve Austin و Triple H دشمني پيدا كردند. در همان زماني كه KANE در WWF Hardcore Championship رقابت مي كرد، Raven را در WrestleMania 17 شكست داد.


در خلال رقابتهاي The Invasion ، Kane و Undertaker با Diamond Dallas Page و Chris Kanyon ،هنگامي كه Page به سمت Sara زن Undertaker حمله كرد، دشمني پيدا كردند. اين دشمني در SummerSlam 2001 هنگامي كه Kane و Undertaker ، Page و Kanyon را در يك رقابت قفس فلزي شكست دادند ، به اوج خود رسيد و باعث شد هم مقام قهرماني WWF World Tag Team Championship و هم WCW World Tag Team Championship خود را حفظ كنند.


Kane و Undertaker ، KroniK را در مسابقات Unforgiven 2001 شكست دادند و هر دو در رقابتهاي 10 نفره survivor series در Survivor Series 2001 به عنوان اعضاي Team WWF شركت كردند و برنده هم شدند. اگر چه بعدا هر دو حذف شدند .



2003 : KANE در روز دوشنبه ، دوم تير سال 1382 شمسي برابر 23 June 2003 ميلادي ماسك خود را برداشت و سپس سر خود را كامل تراشيد و اندكي مو در قسمت پايين سر خود باقي گذاشت.


در همين زمان ، Triple H ، به KANE پيشنهاد داد كه به او در گروه Evolution (گروهي متشكل از Ric Flair ، Randy Orton ، Batista و Triple H كه البته الان ديگر وجود ندارد) يك جاي ثابت خواهد داد. معاون مدير كل RAW ، Stone Cold Steve Austin ، به KANE اين شانس را داد كه اگر پيشنهاد Triple H را رد كند كاري مي كند كه در مقابل Triple H در رقابتهاي World Heavyweight Championship بازي كند. از طرف ديگر معاون مدير كل Eric Bischoff ، اصرار داشت كه KANE بايد بدون ماسك در برابر Triple H ببازد. Kane پيشنهاد Stone Cold را پذيرفت و در هفته بعد به مسابقه با Triple H در رقابتهاي Madison Square Garden رفت. Triple H مسابقه را برد و در پي مزاحمتهايي كه Triple H برايش ايجاد كرد ، ماسك خود را برداشت و معلوم شد صورتش واقعا زخمي نبوده است. او سپس به سرعت برگشت و يك ضربه Chokeslam به يار Tag Team خود يعني Rob Van Dam زد كه البته قصد داشت تا او را در SummerSlam 2003 شكست دهد.


در مصاحبه با گزارشگر Jim Ross ، روشن شد كه مسئله سوختگي صورت KANE جنبه رواني داشته است و واقعا سوختگي در كار نبوده و اين مسئله باعث شد صحبتهايي كه قبلا شده بود مبني بر اينكه بعضي از كشتي كج كاران با ديدن صورت او يكه خوردند ، منتفي شود. در پايان مصاحبه KANE فهميد كه دارد مسخره مي شود و براي همين به Jim Ross حمله كرد و او را به زمين كوباند .






نتايج بازيهاي مهم KANE از ابتدا تا كنون :


مجله تخصصي كشتي كج – Pro Wrestling Illustrated – (PWI) ، از ميان 500 كشتي گير برتر سال 2003 به او مقام 186 را داده است.


سال 1999 ميلادي ، جايزه Tag Team مجله PWI كه با X-Pac بود را دريافت كرد.


در Smoky Mountain Wrestling :


SMW Tag Team Championship با Al Snow .


Rock 'N Roll Express را در روز 7 April 1995 در شهر پيك ويل در ايالت كنتاكي آمريكا شكست داد.


به Tracy Smothers و Tony Anthonyدر شهر Jellico در ايالت ميسوري آمريكا در روز 6 July 1995 باخت.





در United States Wrestling Association :


USWA Southern Heavyweight Championship :


Spellbinder را در روز 13 July 1997 در شهر ممفيس در ايالت تيسوري آمريكا شكست داد.


به Steven Dunn در روز 6 September 1997 در شهر ممفيس در ايالت تيسوري آمريكا ، باخت.





در World Championship Wrestling :


WCW World Tag Team Championship با Undertaker .


Chuck Palumbo و Sean O'Haireرا در روز 7 August 2001 در شهر لوس آنجلس در ايالت كاليفرنياي آمريكا شكست داد.


به Booker T و Testدر روز 25 September 2001 در شهر دايتون در ايالت اوهايو آمريكا باخت.





در World Wrestling Federation :


WWF Championship .


Stone Cold Steve Austin را در 28 June 1998 در شهر پيتزبورگ در ايالت پنسيلوانيا آمريكا شكست داد.


به Stone Cold Steve Austin در 29 June 1998 در شهر كليولند در ايالت اوهايو آمريكا باخت.


WWF World Tag Team Championship با Mankind .


New Age Outlaws را در روز 13 July 1998 در شهر رادرفورد شرقي در ايالت نيو جرسي آمريكا شكست داد.


به Stone Cold Steve Austin در 26 July 1998 در شهر فرزنو در ايالت كاليفرنيا آمريكا باخت.


WWF World Tag Team Championship با Mankind .


Undertaker و Stone Cold Steve Austinرا در روز 10 August 1998 در شهر اوماها در ايالت نبراسكا آمريكا شكست داد.


به New Age Outlaws در روز 30 August 1998 در شهر نيويورك سيتي در ايالت نيويورك آمريكا باخت.




WWF World Tag Team Championship با X-Pac .


Owen Hart و Jeff Jarretرا در روز 5 April 1999 در شهر لانگ آيلند در ايالت نيويورك آمريكا شكست داد.


به The Acolytes در روز 25 May 1999 در شهر مولاين در ايالت ايلينوي آمريكا باخت.


WWF World Tag Team Championship با X-Pac .


The Acolytes را در 9 August 1999 در شهر شيكاگو در ايالت ايلينوي آمريكا شكست داد.


به Undertaker و Big Show در 22 August 1999 در شهر ميناپوليس در ايالت مينه سوتا آمريكا باخت.



WWF Hardcore Championship .


Raven را در روز 1 April 2001 در شهر هيوستن در ايالت تگزاس آمريكا شكست داد.


به Rhyno در روز 17 April 2001 در شهر نشويل در ايالت تنسي آمريكا باخت.


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :


WWF World Tag Team Championship با Undertaker .


Edge و Christianرا در روز 17 April 2001 در شهر نشويل در ايالت تنسي آمريكا شكست داد.


به The Two-Man Power Trip در روز 29 April 2001 در شهر شيكاگو در ايالت ايلينوي باخت.



WWF Intercontinental Championship.


Triple H را در روز 20 May 2001 در شهر ساكرامنتو در ايالت كاليفورنياي آمريكا شكست داد.


به Albert ، در روز 26 June 2001 در شهر نيويورك سيتي در ايالت نيويورك باخت.




WWF World Tag Team Championship با Undertaker .


Diamond Dallas Page و Chris Kanyonرا در روز 19 August 2001 در شهر سن خوزه در ايالت كاليفرنيا آمريكا شكست داد.


به Dudley Boyz در روز 17 September 2001 در شهر نشويل در ايالت تنسي آمريكا باخت.





در World Wrestling Entertainment :


World Tag Team Championship با . Hurricane


The Un-Americans را در روز 23 September 2002 در شهر آناهايم در ايالت كاليفرنياي آمريكا شكست داد.


به Chris Jericho و Christianدر روز 14 October 2002 در شهر مونترال در استان كبك در كانادا باخت.



WWE Intercontinental Championship .


Chris Jericho را در روز 30 September 2002 در شهر هيوستن در ايالت تگزاس آمريكا شكست داد.


به Triple H در روز 20 October 2002 در شهر ليتل راك در ايالت اركانزا آمريكا باخت.





World Tag Team Championship با Rob Van Dam .


Sean Morley و Lance Stormرا در روز 31 March 2003 در شهر سياتل در ايالت واشنگتن آمريكا شكست داد.


به La Résistance در روز 15 June 2003 در شهر هيوستن در ايالت تگزاس آمريكا باخت.


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :


World Tag Team Championship با Big Show .


Cade و Murdochرا در روز 1 November 2005 در شهر سانتياگو در ايالت كاليفرنيا آمريكا شكست داد.


به Spirit Squad در روز 3 April 2006 ، در شهر شيكاگو در ايالت ايلينوي آمريكا باخت.



فعاليتهاي هنري KANE :


اولين فيلم او به عنوان Jacob Goodnight ، جز اولين فيلمهاي WWE بود و بعد از آن هم فيلم See No Evil در روز 19 May 2006 آورده شده استم

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

 

 

نام:mark colloway

 

 

قد:208 سانتي متر

 

 

وزن:147 کيلو گرم

 

سن:44 سال

 

محل تولد:هاستن-تگزاس

 

تاريخ تولد:24 مارس 1962

 

شروع کشتي کج:ليگ USWA

 

نام هاي ديگر:master of pain-the punisher-"mean"mark callous

 

القاب:ORIGINAL WESTERN-DEAD MAN-LORD OF DARKNESS-MINISTRY-AMERYKAN BAD ASS-BIG EVIL-HYBRID-PHYNAM

 

گروه هايي که وي عضو انها بوده:

 

sky crapers[taker & dan spivey]

 

million dollar team[taker & ted dibiase]

 

the brothers destruction[taker & kane]

 

فينيشرها:last ride-tombstone.-.chockslam

 

ضربات ويژه:tombstone peldriver-big boot-chokeslam-running DDT

 

توضيحاتي در مورد وي:

 

اولين last ride در 30 ژوئن 2000 به ايج زد.

 

در سال 1999 رهبر تيم mistery of the darkness که JBL و alsnow از افرادش بودن بود.

 

اولين کمربند قهرماني جهان را در survivor series 1991 به دست اورد.

 

در سال 95 چشمانش اسيب جدي ديد.

 

او دوبار ازدواج کرده و همسر فعلي اش سارا نام دارد.

 

او به ورزش بوکس و جودو علاقه دارد.

 

با تلاش زياد توانست قدش را تا 20 سانت افزايش دهد.

 

قبل از اينکه به کشتي کج بيايد بسکتباليست حرفه اي بوده.

 

از سال 91 تا 93 باخت نداشته است.

 

در 13 رستل منيا نباخته است.البته الان فکر کنم رکوردش شده 15 رستل منیا.

 

او در يک فيلم هندي بازي کرده.

 

تا کنون 2 کمربند قهرماني خود را از هالک هوگان گرفته است.

 

28 بار از سوي مردم بهترين کشتی کج کار شناخته شده.

 

 

افتخارات:

 

1دوره قهرمانی world heavy weight

 

4دور قهرمان سنگين وزن wwe

 

6 دور قهرمان تگ تيم wwe

 

1 دور قهرمان تگ تيم wcw

 

1 دور قهرمان hardcore توضيحات

 

 

قهرماني سنگين وزن wwe :

 

با شکست هالک هوگان در survivor series 1991 .

 

با شکست sid در رستل منيا 13.

 

با شکست stone cold در سال 1999.

 

با شکست هالک هوگان در jadgment day 2002 .

 

قهرمانی world heavy weight:

 

با شکست باتیستا در رستل مانیا 23

 

قهرماني تگ تيم wwe :

 

به همراه stone cold و با شکست mankind و kane در fully loaded 1998 .

 

به همراه big show با شکست kane و X-pac در summer slam 1999 .

 

به همراه big show با شکست rock و mankind در سال 1999.

 

به همراه rock با شکست edge و christian در سال 2000.

 

به همراه kane با شکست edge و christian در سال 2001.

 

به همراه kane با شکست dimond dallas page و chris cannion در سال 2001.

 

قهرماني تگ تيم wcw :

 

به همراه kane با شکست ohior و chalk palombo در سال 2001.

 

قهرماني hardcore :

 

با شکست rob van dom در vengeanes 2001 .

 

افتخارات رستل منيا:

 

رستل منيا 7:با شکست hacksaw با کمک bearer paul در سال 1991.

 

رستل منيا 8:با شکست jake roberts در سال 1992.

 

رستل منيا 9:با شکست gaint gonzales در سال 1993.

 

رستل منيا 11:با شکست king kong boundy در سال 1995.

 

رستل منيا 12:با شکست kevin nash(diesel) در سال 1996.

 

رستل منيا 13:با شکست sid در سال 1997.

 

رستل منيا 14:با شکست kane در سال 1998.

 

رستل منيا 15:با شکست big boss man در سال 1999.

 

رستل منيا 17:با شکست triple H در سال 2001.

 

رستل منيا 18:با شکست ric flair در سال 2002.

 

رستل منيا 19:با شکست big show و A-train در سال 2003.

 

رستل منيا 20:با شکست kane در سال 2004.

 

رستل منيا 21:با شکست randy orton در سال 2005.

 

رستل منیا 23:با شکست باتیستا در سال 2007

توضيحات جالب:

 

ظاهرا" او به مردن علاقه داره و 4 بار گفتن که مرده.

 

بار اول:در survivor series 2003 در بازي( قبر) Buries Aliveبا mr.mc mahon که بعد از اينکه

 

مک من رو غرق خون کرد kane اومد تو رينگ و اندرتيکر رو چال کرد.

 

بار دوم:در nomercy 2004 در بازي با JBL که hiderance اومد کمک JBL و اندرتيکرو بي هوش کرد

 

بعد انداختش توي نعش کش و با يه لندکروز زد به نعش کش و نعش کش اتش گرفت.

 

بار سوم:در nomercy 2005 که randy orton انداختش توي تابوت و تابوتو اتش زد.

 

بار چهارم:در سال 2005 که انداختنش پشت ماشين ادي و کوبيدنش به ديوار و ماشين اتش گرفت.

[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

 

Randy Keith Orton که در حرفه کشتی کج همان رندی اورتون گفته میشود در یکم اوریل سال ۱۹۸۰ در Knoxville متولد شد , او با لغب The Legend Killer(قاتل افسانه ها) به عنوان یک کشتی کار امریکایی

وارد کمپانی معروف World Wrestling Entertainment شد , او هم اکنون در راو فعالیت میکند و کشتی کج کار نسل سوم هست , پدربزرگ او Bob Orton, Sr در سالها پیش کشتی گیر بوده و بعد از اون پدر رندی “Cowboy” Bob Orton و اکنون خود رندی در حال کشتی گرفتن است



Randy Orton

Randy Keith Orton که در حرفه کشتی کج همان رندی اورتون گفته میشود در یکم اوریل سال ۱۹۸۰ در Knoxville متولد شد , او با لغب The Legend Killer(قاتل افسانه ها) به عنوان یک کشتی کار امریکایی وارد کمپانی معروف World Wrestling Entertainment شد , او هم اکنون در راو فعالیت میکند و کشتی کج کار نسل سوم هست , پدربزرگ او Bob Orton, Sr در سالها پیش کشتی گیر بوده و بعد از اون پدر رندی “Cowboy” Bob Orton و اکنون خود رندی در حال کشتی گرفتن است

اغاز حرفه

رندی اغاز حرفه خود را در سال ۲۰۰۰ با MMWA-SICW در شهر St. Louis, Missouri اغاز کرد , رندی اورتون توسط مربیان زیادی چون Ron Powers, Gary Jackson, Mark Bland, Jeremy Lightfoot, Phil E. Blunt و ترقی دهنده سوپراستار ها Tony Costa و همچنین پدر خود Cowboy Bob Orton پرورش یافت ، زمانی که رندی در Hazelwood Central High School تحصیل می کرد یک کشتی گیر اماتور بود ، پس از فراغت از تحصیل از Hazelwood در سال ۱۹۹۸ او به سربازی رفت

World Wrestling Entertainment

او مورد توجه WWE قرار گرفت و از این رو قراردادی را با WWE امضا کرد و برای امادگی بیشتر توسط WWE به Ohio Valley Wrestling فرستاده شد , او خیلی زود در تلویزیون WWE ظاهر شد و در یک مسابقه بر علیه بیلی گان در ششم مه سال ۲۰۰۱ در Sunday Night Heat(زیر مجموعه RAW) مسابقه داد , او در این مدت یکبار هم در ۲۷ نوابر سال ۲۰۰۱ در Dark Match در WWF با براک لزنر مسابقه داد که این مسابقه باعث مصدومیت او شد و بعد از این مصدومیت او MRI داد که پزشکان به او گفتند که باید به مدت شش هفته به استراحت بپردازد


World Wrestling Entertainment

او مورد توجه WWE قرار گرفت و از این رو قراردادی را با WWE امضا کرد و برای امادگی بیشتر توسط WWE به Ohio Valley Wrestling فرستاده شد , او خیلی زود در تلویزیون WWE ظاهر شد و در یک مسابقه بر علیه بیلی گان در ششم مه سال ۲۰۰۱ در Sunday Night Heat(زیر مجموعه RAW) مسابقه داد , او در این مدت یکبار هم در ۲۷ نوابر سال ۲۰۰۱ در Dark Match در WWF با براک لزنر مسابقه داد که این مسابقه باعث مصدومیت او شد و بعد از این مصدومیت او MRI داد که پزشکان به او گفتند که باید به مدت شش هفته به استراحت بپردازد

اورتون در ۲۵ اوریل سال ۲۰۰۲ در کمپانی WWE وارد گروه اسمکدان شد که او در اولین مسابقه خود در اسمکدان مقابل هاردکور هالی قرار گرفت که در این مسابقه پیروز شد , اورتون در اسمکدان نقش کوچکی را داشت هرچند که او در مسابقه ای که با اندرتیکر بر سر کمربند WWE Undisputed Championship داشت تقریبا پیروز شده بود , او یکبار دیگر هم با براک لزنر بر سر کمربند Undisputed مسابقه داد که در ان مسابقه هم دست خالی ماند , چندی بعد او به راو منتقل شد و اولین مسابقه خود را در انجا زمانی اغاز کرد که توسط جیم راس معرفی شد و توانست تا Steven Richards را شکست دهد , رندی طی دو هفته ای که در راو مسابقه داشت بار دیگر دچار اسیب دیدگی شد و این بار اسیب دیدگی به طوری بود که کتف های او داشت از یکدیگر جدا میشد , او به پیش متخصص خود در St. Louis رفت و با همفکری با او تصمیم گرفت که کشتی گرفتن را برای چند ماه کنار بگذارد , رندی در این مدت اقدام به برنامه ای با نام Randy News Network کرد که در این برنامه که هر هفته پخش میشد عکس از رندی نشان داده میشد و همچنین خصوصیات رندی رو روشن میکرد و خبرهایی هم از وضعیت کتف رندی میداد , شکبه RNN هم مصاحبه هایی از رندی پخش میکرد که مصاحبه او را دستکاری میکرد و قسط داشت تا رندی را بدنام کند و او را شخصی خودخواه نشان دهد که این امر باعث شده بود که بعضی از طرفداران رندی با رندی لج شوند و در واقع بر علیه او شوند اما رندی برای جلوگیری از این توطئه e-mail برای خود ساخت تا از این طریق با طرفداران خود ارتباط برقرار سازد.


در ۱۴ اوکتبر در راو وقتی او از وضعیت مصدومیت خود توضیح میداد و گفت که میخواهد مدتی نباشد انبوه تماشاچیان برای تمسخر و ازار او شروع به سرود خواندن کرد که یکصدا میگفتن: “Nah Nah Nah Hey Hey Hey Good bye”
به محض اینکه رندی اورتون در بیستم ژانویه سال ۲۰۰۳ به راو بازگشت به کمک باتیستا و ریک فلیر و تریپل اچ شتافت و باعث شکست اسکوت استاینر رقیب تریپل اچ شد , از Evolution به دلیل مصدومیت های مجدد رندی اورتون و همچنین باتیستا خبری نبود تا اینکه در مه سال ۲۰۰۳ دوباره این گروه به طور مداوم یه یکدیگر پیوست , رندی اورتون زمامی به لغب “The Legend Killer” مشهور شد که همه دیدند او شروع به شکست دادن یا اهانت کردن به سوپراستاران قدیمی و نامدار شده و زمانی اورتون بسیار بدنام شد که به صورت سوپراستار نامدار Harley Race سیلی زد و از فینیشر خود RKO استفاده کرد
یکی از مهمترین مسابقات اورتون در طول حرفه اش شرکت در مسابقه حساس Elimination Chamber در سامراسلم ۲۰۰۳ بود که او باید مقابل Triple H, Shawn Michaels, Bill Goldberg, Chris Jericho و Kevin Nas قرار میگرفت , این بهترین موقعیت برای قهرمانی رندی بود هرچند که او در طول مسابقه تلاشش بیشتر بر سر این بود که تریپل مسابقه رو پیروز شده و باعث شود که تریپل اچ همچنان قهرمان بماند!
در ۲۱ سپتامبر در PPV انفورگیون ۲۰۰۳ رندی با شاون مایکل مسابقه داد که این هم باز یکی دیگر از مسابقات نسبتا مهم رندی بود که عنوان مسابقه “Legend vs. Legend Killer” بود به هر حال رندی با کمک ریک فلیر در این مسابقه پیروز شد , در ادامه کار رندی پس از مدتی بر کمربند بین قاره ای که صاحبش RVD بود تمرکز کرد و سپس به این هدفش در ارماگدون ۲۰۰۳ با شکست دادن RVD رسید و قهرمان جدید کمربند بین قاره ای شد , رندی توانست تا رکوردار این کمربند در هفت سال گذشته شود و کمربند خود را به مدت هفت ماه حفظ کند

اورتون سال ۲۰۰۴ را با درگیری با یکی دیگر از سوپراستاران نامدار(Legend) یعنی میک فولی اغاز کرد , او در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۳ میک فولی را به مبارزه دعوت کرد اما این مسابقه برگذار نشد چون میک فولی در حال ترک کردن باشگاه WWE بود و با رندی مبارزه نکرد اما رندی تصاویری رو از میک فولی نشان داد و او را فردی ترسو نشان داد , بعد از گذشت مدتی(۲۰۰۴) میک فولی به راو بازگشت و تیمی را به همراه راک بر علیه اورتون , ریک فلیر و باتیستا تشکیل داد و باعث شد که این دو گروه در یک مسابقه هندیکپ در WrestleMania XX با یکدیگر مسابقه دهند , در WrestleMania XX همه شاهد بودند که رندی توانست تا فولی را پین کند و گروه خود را برنده مسابقه کند , یک ماه بعد این دو در بکلش ۲۰۰۴ در مسابقه هاردکور بر سر کمربند بین قاره ای بار دیگر رو به رو شدند و اینبار باز هم اورتون بود که پیروز شد , در PPV ونجنس ادج با شکست دادن رندی اورتون موفق شد تا به سلطنت ۷ ماهگی رندی پایان دهد و کمربند بین قاره ای رو از ان خود کند , در بیست و ششم جولای در بتل رویالی که برای عنوان نفر اول قهرمانی برای کمربند سنگین وزن یعنی کریس بنوا در سامراسلم بود رندی با حذف کردن اخرین نفر یعنی جریکو این مجوز را کسب کرد تا شانس خود را برای کمربند سنگین وزن کسب کند , در سامراسلم ۲۰۰۴ رندی با شکست دادن بنوا به صورت پین فال موفق شد تا برای اولین بار قهرمان سنگین وزن شود و علاوه بر این جوانترین قهرمان کمربند سنگین وزن شود

رندی شب بعد از سامرالسم بار دیگر بنوا را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد اما گروه Evolution با حمله به رندی همه رو شوکه زده کرد , رندی دیگر عضو Evolution نبود و از ان گروه اخراج شد , اما تریپل اچ در هفته بعد از رندی خواست تا کمربند رو به او بدهد تا او را دوباره به Evolution راه دهد اما رندی کمربند را که نداد هیچ بلکه یک تف ناقابل هم به صروت تریپل اچ پرتاب کرد و این باعث شدت درگیری اورتون با تریپل اچ شد , در انفورگیون ۲۰۰۴ طبق معمول تریپل اچ با کمک Evolution با زدن پدیگری بر روی صندلی به رندی موفق شد تا قهرمان جدید سنگین وزن شود , فردای ان شب هم رندی در کیک جشن پیروزی تریپل اچ حضور داشت که با پردیدن ناگهانی از درون کیک تریپل اچ را قافل کرد و او را به درون کیک انداخت!


در سورووایور سریس ۲۰۰۴ رندی و بنوا و میون و جریکو در مقابل تریپل اچ و ادج و اسنیتزکی و باتیستا قرار گرفتند که تیم اورتون پیروز شد و این مسابقه که بر سر جنرال بودن راو برگذار شده بود رندی موفق شد تا مدتی جنرال راو باشد , در ۲۹ نوابر سال ۲۰۰۴ رندی بتل رویالی برای کمربند سنگین وزن برگذار کرد و او مطمئن بود که تریپل اچ شکست میخورد اما هرچند که وینس پیشنهاد رندی را رد کرد و این مسابقه را به صورت بتل رویال برای نفر اول قهرمانی تغییر داد
در ۱۳ دسامبر کمربند سنگین وزن vacated شد و به همین دلیل مسابقه Elimination Chamber در New Year’s Revolution برای کمربند سنگین وزن با حضور رندی , Triple H, Chris Benoit, Edge, Batista و کریس جریکو ترتیب داده شد که سرانجام تریپل اچ با پین کردن رندی پیروز شد , رندی بار دیگر با شکست دادن باتیستا در راو مجوز قهرمانی برای کمربند سنگین وزن مقابل تریپل اچ در رویال رامبل ۲۰۰۵ را کسب کرد اما در رویال رامبل هم شکست خورد , رندی اروتون چندی بعد ادعا کرد که میتواند کهنه کار اسمکدان و شکست ناپذیر رستلمنیا یعنی اندرتیکر را شکست دهد , او با زدن RKO به یکی دیگر از افسانه ها یعنی Jake Roberts به انردتیکر هشدار داد که او واقعا قاتل افسانه ها هست , رندی نیز با زدن RKO به استیسی کیبلر که مدتی با او دوست بود به دوستیشان پایان داد , در اسمکدان هم که قبل از رستلمنیا برگذار شد رندی به اندرتیکر سیلی زد و باعث اوج خشم اندرتیکر شد , پدر رندی هم نیز برای مدتی منیجر رندی شد تا رندی با کمک پدرش موفق به شسکت اندرتیکر شوند , در رستلمنیا ۲۱ هم با این حال که رندی با کمک پدرش حقه های زیادی زد اما این اندرتیکر بود که پیروز شد
شب بعد از رستلمنیا رندی با قهرمان جدید سنگین وزن یعنی باتیستا مسابقه داد که در این مسابقه رندی برای چندمین بار مصدوم شد و اینبار هم از شانه اسیب دیده بود , او به اسمکدان منتقل شد و در مسابقه ای که اندرتیکر با JBL داشت حضور پیدا کرد و به اندرتیکر حمله کرد و به او RKO زد و او را اگاه کرد که قاتل افسانه ها به اسمکدان امد , مسابقه این دو به سامراسلم کشید که اورتون با کمک پدرش اینبار موفق شد تا اندرتیکر را شکست دهد , در نو مرسی ۲۰۰۵ رندی و پدرش در یک مسابقه هندیکپ مقابل اندرتیکر قرار گرفتند که رندی اندرتیکر را درون طابوت انداخت و طابوت را اتش زد , در سورووایور سریس هم در مسابقه Smackdown v.s Raw رندی تنها بازمانده تیم اسمکدان توانست تا تنها بازمانده راو یعنی شاون مایکل را با دخالت JBL در مسابقه شکست دهد د پایان که سوپراستاران اسمکدان رندی را بر دوش گرفته بودند و او را تشویق میکردن اندرتیکر وارد میشود و نشان میدهد که درگیری این دو هنوز ادامه دارد , اندرتیکر رندی را به مسابقه HELL IN A CELL در ارماگدون ۲۰۰۵ دعوت کرد اما رندی دیگر حاضر نبود تا با اندرتیکر مسابقه دهد , در هر صورت این دو در ارماگدون در قفس مسابقه دادند و اندرتیکر با زدن تامب استون به رندی و پدرش پیروز شد و به این درگیری طولانی نه ماه پایان داد!!!


دو هفته بعد از ارماگدون بدلیل اینکه بوکرتی مصدوم شده بود رندی توافق کرد تا به نمایندگی بوکرتی با کریس بنوا در سری مسابقات “best of seven” مسابقه دهد و این پنجمین مسابقه بود که بوکرتی دوبار ان را پیروز شده بود و یکبارش هم کریس بنوا , در مسابقه ای که بنوا با رندی اورتون داد مسابقه به دلیل دخالت شارمل همسر بوکرتی DQ به نفع بنوا تمام شد , در هفته بعد این دو بار دیگر مسابقه دادند که این سری به دلیل دخالت اورلاندو جردن مسابقه بار دیگر DQ به نفع بنوا تمام شد(۳-۳) و اما در اخرین مسابقه این دو که به صورت no holds barred رندی با هواس پرتی هایی که بوکرتی و شارمل برای بنوا ایجاد میکردن موفق شد تا به بنوا RKO بزند و پیروز شود(اگر رندی میدونست بنوا یه سال دیگه میمیره صد در صد میباخت)

اورتون در رویال رامبل ۲۰۰۶ به عنوان اخرین نفر(شماره ۳۰) وارد رینگ شد و توسط دومین نفر وارد شده یعنی ری میستریو حذف شد اما رندی ری میسترو را دعوت به مبارزه در NO WAY OUT برای نفر اول قهرمانی کمربند سنگین وزن کرد که ری مبارزه را قبول کرد هرچند که رندی پیروز شد , رندی باید با کورت انگل در رستلمنیا ۲۲ بر سر کمربند سنگین وزن مسابقه میداد ولی در اسمکدان تدی لانگ جنرال اسمکدان قبول کرد که ری میستریو به این مسابقه اضافه شود و این مسابقه به صورت سه نفره برگذار شود که سرانجام ری میستریو با پین کردن کورت انگل پیروز شد
در ژوئن سال ۲۰۰۶ رندی بازگشت و در راو به کورت انگل حمله کرد به این ترتیب رندی با کورت در One Night Stand مسابقه میداد که او در ابتدا شکست خورد اما انتقام خود را در ونجنس از کورت گرفت

بعد از ان رندی مدتی با افسانه WWE یعنی هالک هوگان درگیر شد که پایان این درگیری سامراسلم ۲۰۰۶ و شکست رندی اورتون بود
چندی بعد در راو طبق مسابقه ای که اریک بشاف ترتیب داد ادج و رندی که تیم Rated RKO را تشکیل داده بودند مقابل تیم ریک فلیر و رادی پیپر بر سر کمربند تاگ تیم قرار گرفتند که ادج و رندی پیروز شدند و قهرمان جدید تاگ تیم شدند , قابل ذکر هست که در این زمانم تیم Rated RKO با DX هم درگیری داشت
در سال ۲۰۰۷ درگیری ادج و اورتون با DX ادامه داشت که ادج و اورتون با حمله کردن به ریک فلیر و مصدوم کردن او سعی کردن که خشم DX را بالا ببرن , این اتفات باعث شد که این دو گروه در هفتم ژانویه در New Years Revolution با هم مسابقه دهند که مسابقه ین دو گروه بی نتیجه ماند و این مسابقه باعث مصدومیت شش ماه تریپل اچ از پای راست شد , اما Rated RKO ادامه درگیری خود را با شاون مایکل دیکر عضو DX ادامه دادند که سر انجام قهرمان WWE سینا و شاون مایکل توانستد تیم ادج و اورتون را شکست دهند و قهرمان جدید این کمربند شوند , در بکلش هم اورتون بازهم در مسابقه چهار نفره ای سر کمربند WWE بود پیروز نشد , اما اورتون بار دیگر سراغ شاون مایکل رفت و در جادجمنت دی ۲۰۰۷ در حالی که شاون مصدوم بود اما به مسابقه خود ادامه داد و رندی با مصدوم کردن شاون یکی دیگر از افسانه ها را از بین برد
چندی بعد در راو مسابقه ای که رندی با RVD مسابقه داشت رندی با ضربه زدن به مغز RVD منجر شد که RVD بیهوش شود و این امر باعث شد که این دو در One Night Stand 2007 در یک مسابقه Stretcher match با هم رو به رو شوند , در ONS که تقریبا چیزی تا پیروزی رندی نمانده بود و داشت برانکار که بر رویش RVD بود را از خط رد میکرد RVD با چند لگدی که به صورت رندی زد باعث شد تا رندی گیج شود و با اندختن رندی بر روی برانکار و رد کردن او از خط تعیین شده پیروز شد اما رندی خشمگین بعد از مسابقه به RVD حمله کرد و اینبار باعث شد تا RVD هم مثل شاون دچار اسیب دیدگی شود
در دوم جولای ۲۰۰۷ در راو رندی در مسابقه Beat the Clock match که برنده این مسابقه با سینا در Great American Bash مسابقه داشت توانست تا جف هاردی را شکست دهد اما در مین اونت راو لشلی در کمترین زمان توانست تا شلتن بنجامین را شکست دهد و به همین دلیل رندی موفق نشد تا بار دیگر شانس خود را برای قهرمانی ازمایش کنددوم جولای در راو جدالی بین رندی اورتون و لجند WWE داستی رودز و پسرش کودی رودز اتفاق افتاد , درگیری اورتون و داستی مدت تقریبا کوتاهی بود و پایان ان در The Great American Bash 2007 که مسابقه به صورت Texas Bullrope بود و پایان ان به نفع رندی اورتون به پایان رسید , فردای GAB در راو اورتون موفق شد تا پسر داستی یعنی کودی را شکست دهد بعد از مسابقه داستی به کمک پسرش کودی اومد و رندی را را از رینگ فراری داد اما رندی به طور قافل کننده با پا محکم به صورت داستی کوباند و باعث مصدومیت داستی رودز شد , در مین اونت همان شب سینا و کندیس میشل مقابل اوماگا , لنس کید و ترور مرداک قرار گرفتند که بعد از پیروزی سینا رندی به طور ناگهانی امد و به سینا RKO زد و بعد از ان جانتان کوچمن وارد شد و رندی را به عنوان کاندید جدید قهرمانی معرفی کرد , هفته بعد در راو رندی مقابل Sgt. Slaughter قرار گرفت که او هم مانند دیگر لجند ها مصدوم کرد , سر انجام در Summerslam 2007 سینا با اجرای FU بر روی رندی موفق شد تا کمربندش را مقابل رندی حفظ کند , هفته بعد ویلیام ریگل جنرال راو وارد رینگ شد و بار دیگر یک مسابقه برگشت برای سینا و رندی در Unforgiven گذاشت که در این لحظه خشمگینانه وارد شد و به ریگل STFU زد , در ادامه نیز رندی یکبار به پدر سینا هم که بین تماشاچیان در ردیف اول بود نیز حمله کرد , در Unforgiven رندی به صورت DQ پیروز شد اما بر طبق قانون DQ کمربند دست سینا ماند , در پشت صحنه کوچمن جلوی پدر سینا را میگیرد و میگه که سینا باید یکبار دیگه مقابل رندی در یک مسابقه Last Man Standing در No Mercy قرار بگیره , اما رندی در راو زمانی که سینا با کندی مسابقه داشت کار را یکسره میکنه و در همون شب سینا هم مصدوم میکنه!
No Mercy فرا میرسد و وینس مکمن وارد رینگ شده و رندی را به عنوان قهرمان جدید WWE بدون انجام هیچ مسابقه ای معرفی میکند و رندی برای دومین بار در WWE قهرمان میشود اما موزیک تریپل اچ پخش میشه و تریپل اچ وارد رینگ میشه , در همون اغاز No Mercy تریپل اچ با مسخره کردن وینس باعث خشم وینس و دریافت مجوز برای مسابقه قهرمانی در همان مسابقه اول میشه , تریپل اچ با پین کردن ناگهانی رندی یازدهمین قهرمانی را در کارنامه کشتی گیری خود ثبت میکنه اما چندی بعد وینس به تریپل اچ میگه که علاوه بر مسابقه با اوماگا باید بار دیگر با رندی در یک مسابقه Last Man Standing مسابقه بده , در مین اونت NO Mercy رندی با زدن RKO به تریپل اچ خسته بر روی میز برنده میدان میشود و سومین قهرمانی خود را دریافت میکند , در راو که بود که شاون که توسط رندی مصدوم شده بود به طور ناگهانی وارد رینگ میشه و یک Sweet Chin Music به رندی میزند , در این مدت تا قبل از فرا رسیدن Survivor Series شاون موفق شد تا هر هفته یک Sweet Chin Music بزند و رندی که از این ضربه همیشه حراس داشت شرط گذاشت که شاون اگر Sweet Chin Music در Survivor Series به من بزنه مسابقه را واگذار کرده و در مقابل گفت که اگر خطا کند علاوه بر پیروزی شاون کمربند نیز به شاون داده میشود , به هر حال در Survivor Series رندی با زدن RKO به شاون پیروز شد و کمربند خود را حفظ کرد , فردای Survivor Series در راو رندی مغرور که در رینگ بود ناگهان لینک مشکوک SAVE_US.222 بر روی مانیتور ظاهر شد و در پی ان جریکو برای دومین بار در تاریخ WWE بازگشت و خود را اماده کرد تا رقیب بعدی رندی در Armageddon 2007 باشد , درArmageddon که جریکو به طور قطعی پیروز شده بود به طور ناگهانی JBL به دلیل اتفاقاتی که در خلال مسابقه افتاده بود به جریکو حمله کرد و مسابقه به صورت DQ به نفع جریکو به پایان رسید اما کمربند به رندی بازگشته شد. در چند هفته ای که گذشت درگیری بین رندی اورتون و جف هاردی بوجود امد که پایان این درگیری در Royal Rumble 2008 با پیروزی رندی اورتون و حفظ کمربند همراه بود ، در ادامه با بازگشت سینا و پیروزی مسابقه رویال رامیل درگیری رندی اورتون و سینا بار دیگر جریان گرفت تا جائیکه رندی و سینا در No Way Out 2008 با یکدیگر مسابقه دادند که رندی با خطا کردن مسابقه را به صورت DQ واگذار کرد اما همچنان کمربند در دستانش باقی ماند ، در یکی دیگر از مسابقات No Way Out تریپل اچ با پیروزی در مسابقه چامبر به جواز مسابقه با اورتون در Wrestlemania XXIV دست یافت ، در هفته های باقی مانده سینا هم به این مسابقه افزوده شد و در WrestleMania XXIV در یک مسابقه سه نفره میان رندی ، سینا و تریپل اچ ، رندی با فرصت طلبی موفق به شکت تریپل اچ و سینا شد و کمربند خود را بار دیگر حفظ کرد.

جدال
هنگامیکه رندی در راو کشتی میگرفت اورتون به این متهم شد که دو کار کن WWE یعنی Amy Weber و Rochelle Loewen مورد ازار و اذیت قرار داده که این موضوع هم باعث جدایی Weber از کمپانی شد ، Loewen کسی بود که رندی را به عنوان حیوان صدا میکرد و ادعا کرده بود که رندی اورا تحت ازار و اذیت قرار میدهد ، شخص برنده WWE Diva Search یعنی Christy Hemme در مصاحبه ای که با The Sun (یک روزنامه) داشت بیان کرد که این شایعه را باور نمیکند و غیر ممکن هست که رندی Weber و Loewen را مورد ازار و اذیت قرار داده باشد
در نوزدهم مارس سال ۲۰۰۷ Sports Illustrated در وب سایتش تعدادی از ورزشکاران ورزش های مختلف که از دارو هایی از قبیل clomiphene citrate, anastrozole و steroids stanozolol, nandrolone, oxandrolone, و testosterone استفاده میکردند را نام برد که در میان انها چندین اسم از سوپراستاران WWE از جمله رندی اورتون بود.

زندگی شخصی

اورتون قبل از اینکه وارد کشتی کج شود داوطلب خدمت سربازی سپاه دریایی ایلات متحده شد , او پس از اینکه غایب بدون اجازه شود یک سال خدمت بیشرفانه ادا کرد , او از فرمان های افسر فرمانده سرپیچی میکرد و به همین دلیل او زیر نظر قانون متحدالشکل دادگستری نظامی ازموده شد و رندی محکوم شده باید ۳۸ روز در زندان نظامی اب خنک میخورد
در نوابمر سال ۲۰۰۵ رندی اعلام کردن که با دوست دخترش یعنی Samantha Speno نامزد شده است , این دو در بیست و یکم سپتامبر ۲۰۰۷ با یکدیگر ازدواج کردند ، رندی در دسامبر ۲۰۰۷ اعلام داشت که همسرش حامله شده است و اولین فرزند انها در تابستان ۲۰۰۸ به دنیا خواهد امد
اورتون نام همسر خود را در دست راست خود خالکوبی کرده است ، او بر روی مچ دست خود خالکوبی دیگری هم دارد ، علاوه بر این در بالای عضله دوسر خود خالکوبی دیگری دارد که مربوط به زمانی میشود که رندی در Ohio Valley Wrestling کشتی میگرفت ، همچنین او خالکوبی بر روی دست چپش داشت که USMC خوانده میشد و در اصل مخفف United States Marine Corps (مربوط به سربازی رندی) بود که رندی بعدها از روی بی شرمی این نشان را از روی دست راست خود پوشاند و مخفی کرد ، او پس از ۳۸ روز حبس نظامی به یک اردوگاه در کالیفورنیا فرستاده شد
اورتون از مریضی با نام hypermobile از ناحیه کتف رنج می برد
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]
[ برچسب:, ] [ ] [ احسان نیک فطرت ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نام:احسان نام خانوادگی:نیک فطرت کشتی گیرانی که عاشقشان هستم: راک.سی ام پانک.شیمیس
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 102370
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content